Toon posts:

Medion Erazer X6603 extra geheugen plaatsen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit er over te denken de Medion Erazer X6603 (30022658) te kopen, maar hier zit alleen 1tb hdd in.

Nu vroeg ik me af of het mogelijk is om de ssd uit mijn kapotte asus rog g551j erin te plaatsen. dit is een kingston 256gb. heeft iemand ervaring hiermee, of heeft iemand deze laptop toevallig?
ik heb gezocht online, maar kon nergens een foto van de binnenkant vinden.

bij voorbaat dank!

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Really? De X6603 bij de buren: https://nl.hardware.info/...azer-x6603-30022680/fotos

Ik zie daar toch heeeel duidelijk een M.2 SSD inzetten en die lijkt me niet lastig te vervangen mits je rekening houdt met het protocol (SATA of NVME over PCIe)

[ Voor 43% gewijzigd door MAX3400 op 22-02-2018 18:36 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23:12
SSD opslagcapaciteit: 256 GB
Dus geen 1TB HDD...

Don't let perfect be the enemy of good.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Geheugen is de 8gb DDR4 2133 MHz.
Opslag is 256gb ssd
Wil je extra geheugen erbij of wat is je vraag ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-09 11:35

SA007

Moderator Tweaking
Move naar CSL, dit is geen modding.

Verwijderd

Topicstarter
sorry, ja ik bedoel extra opslag, niet extra geheugen.
Deze laptop is in verschillende uitvoeringen beschikbaar, dat is er inderdaad eentje met ssd, maar degene met 1tb hdd is het goedkoopst. Dit is dus ook degene waar ik in geinteresseerd ben.
aangezien mijn oude kapotte laptop dus nog een goeie ssd bevat, vroeg ik me af of het mogelijk zou zijn die extra in de medion te plaatsen.
mijn oude laptop had een ssd ( die ik dus wil herbruiken) en een 1tb hdd ook, en deze medion is dus ook beschikbaar in zo'n hybride uitvoering, dus vroeg me af of iemand hier toevallig ervaring mee had, of weet dat dit kan.
Sorry als dit het verkeerde forum is, eerste keer dat ik hier post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:43
Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 22:33:
sorry, ja ik bedoel extra opslag, niet extra geheugen.
Deze laptop is in verschillende uitvoeringen beschikbaar, dat is er inderdaad eentje met ssd, maar degene met 1tb hdd is het goedkoopst. Dit is dus ook degene waar ik in geinteresseerd ben.
aangezien mijn oude kapotte laptop dus nog een goeie ssd bevat, vroeg ik me af of het mogelijk zou zijn die extra in de medion te plaatsen.
mijn oude laptop had een ssd ( die ik dus wil herbruiken) en een 1tb hdd ook, en deze medion is dus ook beschikbaar in zo'n hybride uitvoering, dus vroeg me af of iemand hier toevallig ervaring mee had, of weet dat dit kan.
Sorry als dit het verkeerde forum is, eerste keer dat ik hier post.
Als je SSD een PCIe m.2 SSD is gaat dit lukken. Dan kun je beide harde schijven gebruiken. Is het echter een 2,5 inch SATA SSD zul je moeten kiezen.

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Pagina: 1