Twee dagen terug is mijn 8 jaar oude PC gecrashed. Alles deed het perfect, ik had een game (CSGO) open en op mijn andere scherm een youtube video. Toen uit het niets allemaal verschillende kleuren flitsen op beide monitoren, verticale en horizontale lijnen/balken. Daarna beeld zwart, geluid van de video bleef aan. Ik heb toen mijn PC uitgezet en opnieuw opgestart. Het eerste MB scherm heeft over het gehele scherm gestipte lijnen. Zodra Windows opstart twee grote rode verticale balken en dan weer alles op zwart.
Mijn vraag
Wat is er kapot? GPU, MB, voeding?
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb de GPU in het andere PCI slot gedaan, dit keer starte windows op, wel met rode strepen en gestipte lijnen, maar na +/- 1 min werd het beeld ook zwart. Nu is het in beide sloten gewoon twee rode verticale balken en witte tekst over OS waarvan somige letters witte ingekleurde blokjes zijn.
Hiermee kan ik wel de bios in deze heeft over het gehele scherm overal kleine zwarte stippen.
Beeldscherm op een andere PC doet het prima.
Mijn vraag
Wat is er kapot? GPU, MB, voeding?
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb de GPU in het andere PCI slot gedaan, dit keer starte windows op, wel met rode strepen en gestipte lijnen, maar na +/- 1 min werd het beeld ook zwart. Nu is het in beide sloten gewoon twee rode verticale balken en witte tekst over OS waarvan somige letters witte ingekleurde blokjes zijn.
Hiermee kan ik wel de bios in deze heeft over het gehele scherm overal kleine zwarte stippen.
Beeldscherm op een andere PC doet het prima.