"Direct naar volgende reactie van OP"-knop

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Wellicht zijn sommigen hier bekend met de "Jump to next Blizzard employee reply" op het Blizzard forum. Zo iets zou ook niet verkeerd zijn voor threads waarbij je vervolgens naar de volgende reactie van de OP springen kan.

Vaak de-railen topic op GoT zodanig veel dat ik soms een paar pagina's snel doorscroll met het oog op de badge van de OP. Vandaar deze suggestie.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:28

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

We hebben wel buttons om door te springen naar volgende topics (mits ze gekoppeld zijn door de TS), is dat wat je eigenlijk wil?

Edit:
Zie hier:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/gl8XUNToUFt74tbJWa5UtTiu/full.png

[ Voor 28% gewijzigd door Outerspace op 22-02-2018 16:00 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Seroczynski
  • Niet online
Nee, het gaat er juist om dat je in hetzelfde topic blijft maar naar een (eventuele) volgende post van de OP.

Ik lees graag topics waar mensen bijvb. iets met de verzekering moeten regelen. Als ik dan drie dagen later nogmaals dat topic open ben ik erg benieuwd of de OP het inmiddels voor elkaar heeft gekregen. Vaak is het zo dat er dan enkele pagina's bij zijn gekomen waarin gediscussieerd word over verscheidene zaken, en moet ik dus echt scannen naar een status update van de OP.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Je kan toch ook zoeken op {username} per topic? Voorbeeld: ikke in FM7 topic.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Seroczynski schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 16:00:
Nee, het gaat er juist om dat je in hetzelfde topic blijft maar naar een (eventuele) volgende post van de OP.

Ik lees graag topics waar mensen bijvb. iets met de verzekering moeten regelen. Als ik dan drie dagen later nogmaals dat topic open ben ik erg benieuwd of de OP het inmiddels voor elkaar heeft gekregen. Vaak is het zo dat er dan enkele pagina's bij zijn gekomen waarin gediscussieerd word over verscheidene zaken, en moet ik dus echt scannen naar een status update van de OP.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/4huUpAFaLSGgZV2MCi6NqAk3/full.png
Dat is natuurlijk niet dmv een button, maar dmv het zoeken (en anders via https://gathering.tweaker...ind/poster/47664/messages). Het zou inderdaad een feature-request kunnen zijn, de vraag is inderdaad of dit ook geimplementeerd kan worden.

[ Voor 15% gewijzigd door Outerspace op 22-02-2018 16:02 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Dat is een goed alternatief waar ik niet eerder gebruik van heb gemaakt. Zelf vind ik zo'n knop wel wat handiger, maar ik kan me goed voorstellen dat dit volstaat (in ieder geval voor mijzelf). Bedankt.

• T.Kreeftmeijer
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12:46

T.Kreeftmeijer

Thomas Kreeftmeijer

Outerspace schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 16:01:
[...]

[afbeelding]
Dat is natuurlijk niet dmv een button, maar dmv het zoeken (en anders via https://gathering.tweaker...ind/poster/47664/messages). Het zou inderdaad een feature-request kunnen zijn, de vraag is inderdaad of dit ook geimplementeerd kan worden.
Dat moet dan vrij nieuw zijn. Had het eerder nog niet gezien. Erg handig!

13 000 Zeemijl - documentaire - Soms maakt al die keus het er niet makkelijker op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

T.Kreeftmeijer schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 16:05:
[...]

Dat moet dan vrij nieuw zijn. Had het eerder nog niet gezien. Erg handig!
Dat is al een aantal jaar ingebouwd :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T.Kreeftmeijer
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12:46

T.Kreeftmeijer

Thomas Kreeftmeijer

Outerspace schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 16:05:
[...]

Dat is al een aantal jaar ingebouwd :*)
Dan ben ik blind ofzo, want ik zie de optie in het zoekmenu pas voor het eerst. Maar dat maakt ook helemaal niet uit, het werkt.

13 000 Zeemijl - documentaire - Soms maakt al die keus het er niet makkelijker op.

Pagina: 1