Ik ben bezig met een 486(freesco routertje) om mijn kabelmodem te delen. Nu wil ik mijn MAC adres van mijn 3com NIC aanpassen. zodat het hetzelde wordt als mijn PCI NIC in mijn computer waar ik nu op internet Ik heb hier een programma voor gevonden http://3c5x9setup.mini.dhs.org/ met extensie .sig kan ik dit onder Freesco uitpakken of zoiets.
Verwijderd
je moet die erboven hebben die met extensie .c
en die dan compilen lijkt mij
met die .sig kun je kijken of je gedownloade .c correct is of je .sig niet goed gedownload is
en die dan compilen lijkt mij
met die .sig kun je kijken of je gedownloade .c correct is of je .sig niet goed gedownload is
Compilen met c++. Ik weet wel iemand die dat voor me kan(zelf nog te weinig verstand van). Wordt het dan .exe of .tgz?
Verwijderd
onder linux hoeft het helemaal geen extensie te hebben. Daar is het bestands-type namelijk niet afhankelijk van de ext, maar van de rechten.
Compilen doe je zo:
gcc -o 3c5x9setup 3c5x9setup.c
of whatever.
Freesco heeft trouwens geen c-compiler ingebouwd zitten, dat kan je het beste in Slackware 4.0 doen, want daar is freesco op gebaseerd (maw, alle (shared) libraries zijn hetzelfde)
Compilen doe je zo:
gcc -o 3c5x9setup 3c5x9setup.c
of whatever.
Freesco heeft trouwens geen c-compiler ingebouwd zitten, dat kan je het beste in Slackware 4.0 doen, want daar is freesco op gebaseerd (maw, alle (shared) libraries zijn hetzelfde)
Maar is hij dan wel te compileren naar .exe zodat ik hem onder dos kan draaien of ben ik verplicht slackware te installeren op die 486?