Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Delidded 8700k kopen

Pagina: 1
Acties:
  • 418 views

Verwijderd

Topicstarter
Weet er iemand een betrouwbare webshop die delidded 8700k verkoopt?

Alvast bedankt.

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:26
Op tweakers V&A zijn een aantal (betrouwbare) tweakers die dat doen. Winkels zou ik zo 1 2 3 niet weten.

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:40

nelizmastr

Goed wies kapot

Gezien delidden garantie compleet teniet doet lijkt het me sterk dat dergelijke processoren door een webshop wordt aangeboden. Te hoog risico. Als je je CPU sloopt moeten zij uit eigen zak een nieuwe kopen en voor je delidden namelijk, of je krijgt geheel geen garantie meer.

I reject your reality and substitute my own - R7 5800X3D - B550M PG Riptide - 32GB Ballistix DDR4-3600 @ C15 - RX7800XT - V750 Gold

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Een webshop zal je niet snel vinden om redenen die @nelizmastr al aangeeft. Een webshop moet namelijk garantie leveren op hun producten en als zij die garantie niet bij de fabrikant kunnen verhalen dan lopen ze een vrij groot financieel risico en is de marge op het product te klein.
Ik zou kijken of je een Tweaker kan vinden die dit voor je wilt doen, ik weet dat @shroudster dit vaak doet en hier veel ervaring in heeft. Wellicht hem even benaderen?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:40
Kant en klare door der8auer?

https://www.caseking.de/s...sFilter_supplier=der8auer

Maar ik kan me voorstellen dat dat de charme van overclocken weghaalt. :)

• shroudster
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 28-11 17:38
Ik hoorde iets over delidding en er zat een persoonlijke tag bij ;)
gallery: shroudster
Zowel nieuwe chips als binned samples willen nog wel is voorbij komen. (en qua prijzen vaak stuk interessanter dan de shops)
Qua shops zijn er ook 3 die ze aanbieden (Silicon lotery USA, OCUK VK en Casekings DE) echter zijn de prijzen daar flink hoger en de kwaliteitsmarge qua chips wil flink wisselen qua volts/clocks. Sillicon lotery werkt zelfs met een avx-offset van -2 waardoor hun 5,2 samples feitelijk bij echte workloads maar op 5Ghz draaien. (mompelt iets met volle mep vragen voor mindere kwaliteit)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:04

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 13:45:
Weet er iemand een betrouwbare webshop die delidded 8700k verkoopt?

Alvast bedankt.
Welkom op GoT. Dit is geen topicstart zoals we op dit forum verwachten. Wat dan wel? Lees hier:

Het algemeen beleid #quickstart

Lees dat eerst eens goed door, dit topic gaat in ieder geval dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.