"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Als notificatie als Tweakers weer niet.

Ik kreeg zojuist weer notificaties van @Kees en zoals te zien is, hetzelfde.

Het is alleen het A&E forum, want in andere gevallen werkt de notificatie wel.
[ Voor 46% gewijzigd door Meg op 22-02-2018 13:21 ]
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
[ Voor 22% gewijzigd door Kees op 22-02-2018 14:54 ]
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

@Kees gebruik een testdummy en nee, deze keer weer niet.

@Kees 13:31; nee.
@crisp 13:36; nee.
@Ginz 14:38; ja.
[ Voor 33% gewijzigd door Meg op 22-02-2018 14:50 ]
Ik kon me ook maar niet bedenken wat t recent kon zijn, maar een post van maaaanden terug verklaart t.
Het lijkt nu opgelost te zijn overigens
Nu was trouwens wel de notificatie dat Crisp me mentionde een beetje gaar. Denk dat aanhalingstekens in de topictitel niet gewaardeerd worden.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Ja, dat kwam door die speciale karakters... (hopelijk stappen we later dit jaar eindelijk over naar UTF8)WhatsappHack schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 14:57:
Aha, ik was een proefkonijntje @Meg?
Ik kon me ook maar niet bedenken wat t recent kon zijn, maar een post van maaaanden terug verklaart t.
Nu was trouwens wel de notificatie dat Crisp me mentionde een beetje gaar. Denk dat aanhalingstekens in de topictitel niet gewaardeerd worden.
[ Voor 5% gewijzigd door crisp op 22-02-2018 14:59 ]
Intentionally left blank
Ja inderdaad, me dummy was zoek.WhatsappHack schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 14:57:
Aha, ik was een proefkonijntje @Meg?
@crisp en @Kees het is opgelost, bedankt beide!
Dit topic is gesloten.
![]()