Bedankt voor de melding.
Ik heb naar de status van je abonnementen gekeken. Je hebt succesvol een abonnement opgezegd en geen actief abonnement meer. Het opzeggen is dus blijkbaar wel gelukt. De url in het bovenstaande screenshot geeft op dit moment ook geen foutmelding meer.
In de serverlogs hebben we gezien dat er een request naar onze payment provider is mislukt op het moment dat je de opzegpagina bezocht. Blijkbaar kan zo'n situatie voor een onduidelijke foutmelding op Tweakers zorgen. Ik ga kijken of we dit robuuster kunnen maken.
Ik heb naar de status van je abonnementen gekeken. Je hebt succesvol een abonnement opgezegd en geen actief abonnement meer. Het opzeggen is dus blijkbaar wel gelukt. De url in het bovenstaande screenshot geeft op dit moment ook geen foutmelding meer.
In de serverlogs hebben we gezien dat er een request naar onze payment provider is mislukt op het moment dat je de opzegpagina bezocht. Blijkbaar kan zo'n situatie voor een onduidelijke foutmelding op Tweakers zorgen. Ik ga kijken of we dit robuuster kunnen maken.
[ Voor 27% gewijzigd door Femme op 22-02-2018 13:19 ]
de tweede maal ander optie aangeklikt; kan alleen niet meer nakijken welke functie dat is geweest, die wel doorliep (geloof dat ene opzeggen was, de andere incasso annuleren)Femme schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 13:16:
Ik heb naar de status van je abonnementen gekeken. Je hebt succesvol een abonnement opgezegd en geen actief abonnement meer. Het opzeggen is dus blijkbaar wel gelukt.
ontvang zojuist mailtje:
Beste himlims_,
Je Hero-abonnement is geactiveerd. Je kunt direct de functionaliteit van het abonnement gebruiken. Lees voor meer informatie de FAQ over Abonnementen.
Met vriendelijke groet,
Tweakers
is tevens afgeschreven ... waarna refund heb aangevraagd (van t weekend nog wel kunnen eten
)
Beste himlims_,
Je Hero-abonnement is geactiveerd. Je kunt direct de functionaliteit van het abonnement gebruiken. Lees voor meer informatie de FAQ over Abonnementen.
Met vriendelijke groet,
Tweakers
is tevens afgeschreven ... waarna refund heb aangevraagd (van t weekend nog wel kunnen eten
[ Voor 16% gewijzigd door himlims_ op 23-02-2018 11:29 ]
mailtje Helaas is de automatische incasso voor de periode 22-02-2018 tot 22-02-2019 van je Hero-abonnement mislukt. We verzoeken je het verschuldigde bedrag alsnog binnen 14 dagen te betalen via de onderstaande betaalpagina:
https://tweakers.net/abonnementen/betalen/43995
Als de betaling uitblijft vervalt je abonnement maar blijft de verplichting bestaan om deze betaling te voldoen, zoals ook gemeld in de voorwaarden die bij het abonnement behoren.
gaat niet helemaal lekker, en beetje tegenstrijdig allemaal
https://tweakers.net/abonnementen/betalen/43995
Als de betaling uitblijft vervalt je abonnement maar blijft de verplichting bestaan om deze betaling te voldoen, zoals ook gemeld in de voorwaarden die bij het abonnement behoren.
gaat niet helemaal lekker, en beetje tegenstrijdig allemaal
Verwijderd
Wellicht ga ik mijn abo verlenging ook opzeggen naar supporter of hero maar eerst eens kijken bij jou wat er mis gaathimlims_ schreef op maandag 5 maart 2018 @ 14:54:
enige feedback wenselijk?!
profiel staat nu weer dat ik abbonnament heb ...
ben ik de eerste die zijn aansluiting opheft?
Dit ga ik morgen wel even met Femme bespreken. Wij komen hier op terug.Zeehond schreef op maandag 5 maart 2018 @ 16:27:
Wellicht dat @Lancelot of @Ginz hier even na kunnen kijken.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Pagina: 1