Mijn vraag
Spammer gespot? Meldtopic *Frontpage only* Bestaat voor de FP. Maar kennelijk moeten spammers op het forum nog individueel gemeld worden, terwijl die er ook vaak genoeg zijn.
Is dit bewust gedaan (wellicht om SM meteen bij de crew naar boven te laten komen) of gewoon iets waar (nog) niet over nagedacht is?
Vroeger waren er geen sticky's, tegenwoordig wel, dus zie niet waarom dit nu niet een sticky zou kunnen zijn ipv losse topic.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Een hamer en een zaag
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- mijn hoofd tegen de muur geslagen, hielp niet
- mijn haren uitgetrokken. Vond mijn vriendin niet zo top
- de hond van de buren gevraagd. Geen reactie
- dichtsbijzijnde Joost aangesproken (want die mag het weten). Maar die wist het ook niet
Spammer gespot? Meldtopic *Frontpage only* Bestaat voor de FP. Maar kennelijk moeten spammers op het forum nog individueel gemeld worden, terwijl die er ook vaak genoeg zijn.
Is dit bewust gedaan (wellicht om SM meteen bij de crew naar boven te laten komen) of gewoon iets waar (nog) niet over nagedacht is?
Vroeger waren er geen sticky's, tegenwoordig wel, dus zie niet waarom dit nu niet een sticky zou kunnen zijn ipv losse topic.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Een hamer en een zaag
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- mijn hoofd tegen de muur geslagen, hielp niet
- mijn haren uitgetrokken. Vond mijn vriendin niet zo top
- de hond van de buren gevraagd. Geen reactie
- dichtsbijzijnde Joost aangesproken (want die mag het weten). Maar die wist het ook niet

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)