Ik had laatst dus een probleem met mijn GPU, dus heb ik een nieuwe moeten kopen. Ik heb daarna via een tool alle drivers verwijderd. Maar nu zijn dus ook mijn netwerk drivers/controllers weg. Ik heb op internet langdurig gezocht naar dit probleem maar ik kon het niet zo goed verwoorden, dus heb ik niks kunnen vinden. Ik heb toen geprobeerd andere drivers te downloaden maar dat heeft ook niet gewerkt. Daarna dacht ik misschien moet ik even windows opnieuw installeren maar dat heeft ook niet gewerkt. Als ik nu drivers of een controller wil installeren dan zegt de setup de hele tijd dat mijn computer in Deep Sleep Mode zit. Als ik bij Apparaatbeheer kijk heb ik ook alleen maar WAN Miniport daar heb ik er een stuk of 8 van. In de bios van dit moederbord kun je ook zo'n test doen en daar staat dat ik gewoon verbinding heb via de kabel.
Kan ik dit probleem oplossen of moet ik een aparte netwerk adapter kopen.
Ik heb deze drivers allemaal al geprobeerd ik weet niet of ik het juist heb gedaan:
motherboard_driver_lan_realtek_8111_w7.exe
motherboard_driver_lan_realtek_8111.exe
mb_driver_lan_realtek_w8.1.exe
motherboard_driver_lan_realtek_8111_vista.exe
0021-Install_Win10_10025_01262018.zip
21197_01.exe
mb_driver_intel_me_w10.zip
mb_driver_chipset_intel_w10.zip
Mijn moederbord hoort volgens de website een Realtek Adapter te hebben.
PC-Specs:
Moederbord: Gigabyte Z68AP-D3
CPU: intel 2500K
GPU: Palit GTX 980 Ti
Kan ik dit probleem oplossen of moet ik een aparte netwerk adapter kopen.
Ik heb deze drivers allemaal al geprobeerd ik weet niet of ik het juist heb gedaan:
motherboard_driver_lan_realtek_8111_w7.exe
motherboard_driver_lan_realtek_8111.exe
mb_driver_lan_realtek_w8.1.exe
motherboard_driver_lan_realtek_8111_vista.exe
0021-Install_Win10_10025_01262018.zip
21197_01.exe
mb_driver_intel_me_w10.zip
mb_driver_chipset_intel_w10.zip
Mijn moederbord hoort volgens de website een Realtek Adapter te hebben.
PC-Specs:
Moederbord: Gigabyte Z68AP-D3
CPU: intel 2500K
GPU: Palit GTX 980 Ti