Meld je aan voor het LG Sneak Preview Event 2018

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 13:47

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Mede-auteurs:
  • Timb0slice
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 16-11-2024

Timb0slice

• iloste
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 06-03-2023

iloste

• Trendingtrees
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 27-08-2024

Trendingtrees

Ga jij de nieuwste producten van de LG line-up 2018 zien, ervaren en proberen? LG nodigt je uit voor het LG Sneak Preview Event 2018 op 14 maart in Naarderbos. Alles is geregeld, van barbecue tot drankjes. Meld je nu aan, want er zijn maar twintig plaatsen beschikbaar!

Voordat LG de line-up 2018 presenteert, gaan we eerst genieten van een barbecue om 18.30 uur. Vervolgens houdt om 19.00 uur onze communitymanager een openingswoord, gevolgd door een toelichting van Jeroen Peeters, manager engineering Benelux van LG, over de nieuwe line-up 2018. Hierna is het tijd voor een uitgebreide rondleiding langs alle producten uit de line-up 2018.

Mocht je na de rondleiding nog vragen hebben? Wees niet getreurd; je hebt nog zeker de kans om zelf langs de producten te lopen en vragen te stellen. Deze unieke avond wordt afgesloten met een borrel waarbij uitgebreid kan worden nagesproken over de nieuwe innovaties van LG 2018.

Testen
Het is natuurlijk gaaf om de nieuwe producten te zien en informatie erover te krijgen, maar het is nog leuker om de producten zelf te testen. Je kunt dan ook deelnemen aan een testpanel, waarin je ruim de tijd krijgt om een product uit een van de categorieën Tv (inclusief soundbar), Witgoed, Monitoren en Smartphones te testen. In onderstaande poll kun je aangeven welk product jij het liefst test. Na het evenement krijg je van ons te horen welk product jij mag testen en zorgen wij ervoor dat het bij jou komt. Onder de vijf beste reviews verloten we een mooie incentive. 

Aanmelden!
Klinkt dit allemaal positief en lijkt het je wat om bij het LG Sneak Preview Event 2018 aanwezig te zijn? Vul dan de onderstaande poll in.

Ervaar de nieuwste LG line-up 2018 tijdens een exclusief Tweakers event!

Poll

De opties zijn uitgeschakeld omdat de deelname gesloten is

Aantal stemmen: 883. Deelname gesloten op 02-03-2018 00:00. Stemmen is niet meer mogelijk.

Praktische zaken
Datum: 14 maart 2018
Tijd: 18.30 uur - 22.00 uur
Locatie: Golfbaan Naarderbos, IJsselmeerweg 100, 1411 DL Naarden

Voorwaarden actie LG Sneak Preview Event 2018
  • Je Tweakers-account moet voor 21 februari 2018 actief zijn.
  • Meedoen kan tot en met 1 maart 2018, alleen via de poll. Winnaars krijgen uiterlijk 2 maart 2018 bericht via e-mail. Niet-winnaars ontvangen geen bericht. 
  • Winnaars worden at random geselecteerd.
  • De winnaars zijn beschikbaar op 14 maart 2018 vanaf 18.30 uur. De uitnodiging voor het evenement is strikt persoonlijk en kan niet worden overgedragen.
  • Je kunt één keer aan de poll deelnemen. Alleen ingelogde bezoekers kunnen deelnemen.
  • Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd.
  • Alleen meerderjarigen mogen deelnemen aan de actie.
  • Medewerkers van Tweakers & LG zijn uitgesloten van deelname.
  • Deelnemers die niet voldoen aan bovengenoemde voorwaarden, kunnen worden uitgesloten van deelname.
  • Klachten kunnen via klachten@tweakers.net ingediend worden.
  • Er wordt een video opgenomen tijdens het evenement.
  • Winnaars zijn bereid en beschikbaar om veertien dagen in maart/april het toegewezen product te testen en een uitgebreide review te publiceren in Tweakers Pricewatch.
  • Er worden vijf incentives beschikbaar gesteld voor de vijf beste reviews.
  • Prijzen zijn niet inwisselbaar voor geld of andere goederen.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

Succes aan iedereen die mee doet, ik sla deze over.

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sla deze keer over :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:49
Hmm, kennismaken met @Ginz lijkt me nog wel leuk, maar met een product leren werken en hem dan weer moeten inleveren is niks voor mij :P

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

@Ample Energy zo denk ik er ook over, maar we zullen @Ginz vast wel zien tijdens een abodag toch?

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-09 12:43
Ieder zijn ding, mij lijkt het juist leuk eens een OLED tv te testen.
Tot op heden niet verder gekomen dan in de winkel bewonderen.

En de tweakers events zijn altijd gezellig dus op hoop van zegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
Geen bericht dus helaas geen LG event voor mij ;)

Have fun aan alle winnaars!

[ Voor 24% gewijzigd door Arjant2 op 02-03-2018 16:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dennisk.
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Wat leuk dat ik ben uitgenodigd (na afzeggingen door anderen)!

Er valt mij wel op dat er in de email wordt gesproken over een incentive die wordt verloot onder de vijf beste reviews, waar er op de actiepagina wordt gesproken over vijf incentives.
Er worden 5 mensen geselecteerd die de beste review schrijven en onder hun verloten wij een mooie incentive!
Er worden vijf incentives beschikbaar gesteld voor de vijf beste reviews.
Een wezenlijk verschil, wat wellicht kan worden verduidelijkt.

[ Voor 17% gewijzigd door dennisk. op 06-03-2018 19:05 ]

Reviews

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjant2
@dennisk. In de tekst staat het wat onhandig inderdaad maar onderaan in de voorwaarden staat wel dat er 5 incentives beschikbaar zijn voor de 5 beste reviews.

Op zich wel goed dat reviewers hun best doen voor een goede uitgebreide review die zowel positief als negatief kan uitvallen.

[ Voor 28% gewijzigd door Arjant2 op 06-03-2018 19:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Standby
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:40
Ik mag ook van de partij zijn :)
Het is ook erg lekker dat het op 5 minuten van mijn werk is, dus kan zo aanschuiven ;)

Blaat het niet dan schaapt het niet

Pagina: 1