Flatbed scanner

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• voda
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-05 14:22
Ik zoek een?
Flatbed scanner met wifi voor het printen van documenten/afbeeldingen

Wat is je budget?
Budget is grofweg 250 euro, maar liever minder

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil graag documenten en afbeeldingen scannen. Ik wil de scanner in het netwerk hangen dmv wifi. Via "fotolader" kan ik selecteren of ik de flatbed of documentlade wil gebruiken voor het scannen.

Wat heb je zelf al gevonden?
Er zijn er niet veel. Veel all-in-one printers en anders een flatbed op enkel USB. Ik heb een Epson Workforce gevonden bij maxict. http://maxict.nl/product/...600-x-600dpi-a4-zwart-wit?

Welke vragen heb je hier nog over?
Is deze scanner aan te raden of zijn er betere/goedkopere/mooiere?

Alle reacties

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:01

g0tanks

Moderator CSA
Heb je al in de Pricewatch gekeken? Scanners met WiFi: categorie: Scanners

En als je zoekt op printers met scanfunctionaliteit én WiFi krijg je al een stuk meer resultaten: categorie: Printers Die kan je ook nemen en dan simpelweg niet de print-functionaliteit gebruiken.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:55

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Epson maakt prima spul maar bij MaxICT wil je niet kopen ;)
Verder idd, koop een multifunction en gebruik de printer niet. Die van Samsung zijn prima en passen ook in je budget.
Noot: ik zou voor een laser gaan en geen inktjet. Die willen nog wel eens stoppen met werken als de inkt uitgedroogd is. Das niet jouw primaire doel voor het apparaat maar het blokkeert wel. Toner droogt niet uit dus geen risico. En nog mooie printjes ook :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:33

FeaR

In GoT we trust

CEA > CAA

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• voda
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-05 14:22
Bedankt voor de reacties. Ik ben echt op zoek naar enkel een scanner. We hebben al een grote laser Xerox printer staan en zou graag willen dat de scanner niet te veel ruimte inneemt. Het gaat niet gebruikt worden om te printen.
De link van de scanners heb ik inderdaad bekeken, maar dat zijn geen flatbeds. Alleen de HP, maar die kost 700 euro.