Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Gezien er hier een massieve thread is over N26, vroeg ik mij af of ik de enige ben waarbij de N26 MasterCard al meerdere malen is gebroken?

Twee keer in drie maand lijkt me erg veel. Ik wou gisteren contactloos betalen, en hij brak gewoon in twee tussen mijn vingers...

Nu vroeg ik mij af of ik misschien N26 Black moet proberen en betalen voor de duurdere, of simpelweg naar een alternatief overstappen als Revolut?

Alle reacties

• Paralectic
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 24-09 13:50
Als het echt zo'n groot probleem is bij die kaarten kan je de kaart toch in een plastic beschermhoesje doen?

Verwijderd

Heb hem in mn Walter Wallet zitten. Geen problemen ermee!

• JeffG
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-01 23:15
Geen enkel probleem hier.

• DAzN
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Tijdje geleden was er ook iemand die klaagde over breekbare kaarten, en die hield zijn kaart los in zijn broekzak.

Ik kan je de wallets van SecrID aanbevelen. Ik heb er nu twee, een smalle voor 4 kaarten voor mijn dagelijkse zaken en een iets grotere waar ik - als het moet - ook wat papiergeld in kan doen. Kan niet meer zonder!

Verwijderd

Topicstarter
Maar ik heb momenteel 7 kaarten in mijn portefeuille. 4 andere bankkaarten die niet breken of nog nooit gebroken geweest zijn :/

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-09 09:23
Ik heb mijn N26 kaarten (Mastercard en Maestro) inmiddels al ruim anderhalf jaar. Die dingen hebben een hoop meegemaakt maar zijn nog nooit stuk gegaan. Sterker nog, ben van mening dat de pasjes van ING juist eerder braken (scheuren over de lengte).

Ik houd ze meestal in een Slimmy ID wallet. Maar die zou ik niet weer kopen, hun nieuwe modellen zijn veel dikker dan omschreven op hun site (en kost je importkosten).

Revolut heb ik trouwens ook, net zo lang of langer. Ik vond het wel 2 totaal verschillende producten voor verschillende doeleinden.
Reis nu minder dus heb Revolut nauwelijks gebruikt, heb het pasje standaard niet bij me. Maar als ik de app open en af en toe dingen lees begrijp ik dat ze inmiddels meer richting een bank zijn geschoven dan voorheen.

Hoe gaat jouw pas stuk dan?

[ Voor 31% gewijzigd door Jazco2nd op 22-02-2018 12:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
Jazco2nd schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 12:17:
Ik heb mijn N26 kaarten (Mastercard en Maestro) inmiddels al ruim anderhalf jaar. Die dingen hebben een hoop meegemaakt maar zijn nog nooit stuk gegaan. Sterker nog, ben van mening dat de pasjes van ING juist eerder braken (scheuren over de lengte).

Ik houd ze meestal in een Slimmy ID wallet. Maar die zou ik niet weer kopen, hun nieuwe modellen zijn veel dikker dan omschreven op hun site (en kost je importkosten).

Revolut heb ik trouwens ook, net zo lang of langer. Ik vond het wel 2 totaal verschillende producten voor verschillende doeleinden.
Reis nu minder dus heb Revolut nauwelijks gebruikt, heb het pasje standaard niet bij me. Maar als ik de app open en af en toe dingen lees begrijp ik dat ze inmiddels meer richting een bank zijn geschoven dan voorheen.

Hoe gaat jouw pas stuk dan?
Eerste keer nam ik hem uit mijn portefeuille en brak hij omdat ik hem lichtjes plooide. Misschien terecht dus?

De tweede keer wou ik in een voedingswinkel contactloos betalen, en brak hij toen ik hem gewoon tussen twee vingers vasthield en in mijn portefeuille bezig was.

Wat is jou ervaring met Revolut?
Pagina: 1