Dit is ongeveer wat ik in gedachte had:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem is voor me vader om te gamen en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren.
Welke software ga je gebruiken?
Office en standaart applicaties.
Wil je gaan gamen?
Ja, hij wilt spellen kunnen spelen zoals: call of duty 2, assassins creed, shadow of mordor.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag maximaal 550 kosten. Het mogen losse onderdelen zijn, want ik kan het systeem zelf in elkaar zetten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen.
Ja, een Toshiba HDD van 1 TB en Kingston SSD van 128 GB die ik voor het OS ga gebruiken.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hij zal een goede videokaart nodig hebben om te gamen en een case waar usb 3.0 opzit en goede airflow heeft. Verder heeft die ook 8 GB ram nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik zou wel graag een intel cpu willen en een nvidia videokaart. Voor de rest maakt het niet uit als het maar goed werkt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een systeem die de meest recente games op 60 fps kan draaien. Dit hoeft natuurlijk niet op de hoogste settings.
Ga je overklokken?
Het systeem zal niet overklokt worden.
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht dat jullie me kunnen helpen met de onderdelen die ik tot nu toe heb gevonden.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Pentium G4560 Boxed | € 50,- | € 50,- |
| 1 | Gigabyte GA-B250M-D2V | € 59,65 | € 59,65 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1050 TI GAMING X 4G | € 206,33 | € 206,33 |
| 1 | NZXT S340 Zwart | € 63,95 | € 63,95 |
| 1 | Crucial CT2K4G4DFS8213 | € 84,- | € 84,- |
| 1 | Corsair CX450 | € 45,10 | € 45,10 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 509,03 | |
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem is voor me vader om te gamen en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren.
Welke software ga je gebruiken?
Office en standaart applicaties.
Wil je gaan gamen?
Ja, hij wilt spellen kunnen spelen zoals: call of duty 2, assassins creed, shadow of mordor.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag maximaal 550 kosten. Het mogen losse onderdelen zijn, want ik kan het systeem zelf in elkaar zetten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen.
Ja, een Toshiba HDD van 1 TB en Kingston SSD van 128 GB die ik voor het OS ga gebruiken.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hij zal een goede videokaart nodig hebben om te gamen en een case waar usb 3.0 opzit en goede airflow heeft. Verder heeft die ook 8 GB ram nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik zou wel graag een intel cpu willen en een nvidia videokaart. Voor de rest maakt het niet uit als het maar goed werkt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een systeem die de meest recente games op 60 fps kan draaien. Dit hoeft natuurlijk niet op de hoogste settings.
Ga je overklokken?
Het systeem zal niet overklokt worden.
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht dat jullie me kunnen helpen met de onderdelen die ik tot nu toe heb gevonden.