Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag

Ik heb al mijn foto's en bestanden opgeslagen op mijn veilige map. Ik kan deze echter niet meer vinden. Wanneer ik de app zoek als zoekopdracht, vind ik ook niets.
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Geheugen opschonen
De app vinden in Galaxy apps.

Dank voor de hulp

Beste antwoord (via rens-br op 22-02-2018 09:37)

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:09

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Staat de veilige map niet in je notificatielade? Dat is die rij icoontjes die je krijgt als je van boven naar beneden veegt op het scherm. Bij mijn Galaxy S8 staat hij standaard pas zichtbaar als ik de notificatiebalk helemaal uitschuif (twee keer vegen), en dan op de tweede pagina (dus nog een keer naar links vegen)

Misschien ook handig om te melden welke telefoon je hebt (duidelijk een Samsung, maar welke?) en welke software/firmware versie daar op staat. Het kan zijn dat hij bij sommige toestellen of firmware versies net op een andere plek staat. Heb je toevallig net een firmware update gedaan waarna hij weg is?

Veilige map is trouwens ook gewoon in de Play store te vinden, maar dan onder zijn Engelse naam: Google Play: Secure Folder. Misschien dat je hem vanaf daar kan installeren? In de Galaxy app store kan ik hem ook vinden onder de Engelse naam

[ Voor 3% gewijzigd door gwystyl op 21-02-2018 21:36 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik ken het mirakel niet (geen Samsung-fan hier), maar wordt het dan ook niet ergens opgeslagen in de cloud? Kun je inloggen op je Samsung Account?

Deze snap ik nog even niet: Hoe gaat 'Geheugen opschonen' je bestanden beveiligen tegen het kwijtraken van bestanden? Bij opschonen lees ik juist 'verwijderen'. Weet je zeker dat je niet te grondig bent geweest?

Wat doe je aan backups? Kun je daar nog wat terughalen?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:09

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Staat de veilige map niet in je notificatielade? Dat is die rij icoontjes die je krijgt als je van boven naar beneden veegt op het scherm. Bij mijn Galaxy S8 staat hij standaard pas zichtbaar als ik de notificatiebalk helemaal uitschuif (twee keer vegen), en dan op de tweede pagina (dus nog een keer naar links vegen)

Misschien ook handig om te melden welke telefoon je hebt (duidelijk een Samsung, maar welke?) en welke software/firmware versie daar op staat. Het kan zijn dat hij bij sommige toestellen of firmware versies net op een andere plek staat. Heb je toevallig net een firmware update gedaan waarna hij weg is?

Veilige map is trouwens ook gewoon in de Play store te vinden, maar dan onder zijn Engelse naam: Google Play: Secure Folder. Misschien dat je hem vanaf daar kan installeren? In de Galaxy app store kan ik hem ook vinden onder de Engelse naam

[ Voor 3% gewijzigd door gwystyl op 21-02-2018 21:36 ]

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd welkom op het forum.

Je openingspost voldoet momenteel niet helemaal aan de wensen/eisen die we eraan stellen, zie ook: Het algemeen beleid #quickstart. Voeg dus even minimaal het volgende toe:
- Toestel
- Software versie
- Wat er gebeurd is tussen nu en toen de app er nog wel op stond.

Verwijderd

Topicstarter
Top, ik heb hem gevonden. Ik moest inderdaad het menu uitschuiven en veilige map inschakelen.

Bedankt voor de hulp.