Toon posts:

Guillemot Geforce + TV/OUT of ASUS V6600

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik sta dus voor de keuze dat ik een van deze twee kaarten wil kopen.Ik heb nu namelijk een Guillemot Geforce SE,en dit is een onzettend brakke kaart,want hij is standaard geclockt op 110/143 I.P.V 120/166 + dat er geen 5 ns geheugen opzit maar 7ns, HEEL RAL ALLEMAAL DUS!!!!!!!.Nou is mijn vraag is er iemand die een Guillemot Geforce heeft met Tv-out en die mij kan zeggen of dit een goede kaart is ,en of dit dus niet dezelfde is dan die SE versie??????????????????

Verwijderd

koop een guillemot die is veel sneller!!!!!!!!!!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Ik heb die guillemot 3d Prophet met tv-out/dvi ddram blah blah, en hij gaat als een dolle.

Maar aangezien ik nooit een andere Geforce heb gehad kan ik dus ook niet vergelijken, maar hij voldoet prima.

F.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Verwijderd

De Guillemot heeft 5.5 ns geheugen (de eerste batch in ieder geval wel) . De Asus 5 ns . Dus Asus zou sneller moeten zijn .

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Peejee:

Is dat zo?

Waar kan ik dat checkuh, ik heb de kaart pas twee weken dus is niet meer eerste batch lijkt me.

F.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Verwijderd

De guillemot is uist sneller de asus is langzamer dat kun je zien bij: www.tomshardware.com

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Whoehaaaaa,

Heb net het fannetje eens goed bekeken die op die hercules zit, en het is er 1 in de stijl "vroeg Gamma".

Jezus (pardon my french) wat een knakending zeg, het kreng zat niet eens vlak op de gpu, en ik vond het gek dat nfsPU wel eens vastliep.

Das een duidelijk minpuntje moet ik zeggen (understatement)

F.

Verwijderd

De snelheid staat op de geheugenchips . Maar er was hier iemand (Roger) die als een van de eerste een Guillemot had en die baalde ervan dat ie 5.5 ns was .

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-08 14:29

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Hier een link naar een review waar de Guillemot met de ASUS word vergeleken.
hier staat dus dat de ASUS 5.5 ns geheugen heeft en de Guillemot 5 ns
http://www.guru3d.com/tech/3dprophetvsv6600 /

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Verwijderd

http://www.hardwareinfo.net/tests/311099-3D-Prophet/nl.html En dat is een Nederlandse review waarin staat dat de Guillemot 5.5 ns heeft .

http://www.hardwareinfo.net/tests/200100-ASUS-V6600-Deluxe/nl2.html

En van dezelfde eentje waarin de Asus 5 ns heeft .

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-08 14:29

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Er zijn dus verschillende reviews waarin verschillende snelheden RAM worden vermeld.
volgens mij is het dus gewoon een kweste van afwachten wat je krijgt.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Pagina: 1