De bedoeling is dit: Wanneer je op de div met class 'item-1-wrap' klikt dat een andere div met class 'item-1' zichtbaar wordt. Dit moet voor meerdere items gebeuren vandaar de nummering.
Ik loop tegen het probleem op dat ik dus de string "-wrap" wil toevoegen aan this. Ik heb al een aantal opties geprobeerd waaronder een variabele maken maar geen succes gehad. Ik ben redelijk nieuw met jQuery en vraag me af of ik het this commando wel goed begrijp.
Heeft iemand een oplossing of een richting waarin ik het moet zoeken voor wat ik probeer te doen?
Ik loop tegen het probleem op dat ik dus de string "-wrap" wil toevoegen aan this. Ik heb al een aantal opties geprobeerd waaronder een variabele maken maar geen succes gehad. Ik ben redelijk nieuw met jQuery en vraag me af of ik het this commando wel goed begrijp.
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| $.fn.demo = function(element) { return this.each(function() { $(this+"-wrap").click(function() { $(this).removeClass('no-display'); }); }); } $('.item-1').demo(); |
Heeft iemand een oplossing of een richting waarin ik het moet zoeken voor wat ik probeer te doen?
Flight & Race simulation Discord // Mijn YouTube kanaal / Subscribe