Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouteroost31
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 06-12-2023
Mijn vraag,

Op bol.com kan ik twee verschillende uncharted nathan drake collections kopen, eentje met een bruine cover en eentje met een cover waar de drie games opstaan, mijn vraag is dus of deze een verschil hebben. Want de ene is goedkoper dan de andere. En in de playstation store bieden ze alleen nog de goedkopere aan.

Mvg Wouter Oostveen

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Altijd de duurste kopen, kan niet anders dan dat die beter is!

Even zonder gein, wat zijn de verschillen. Je kunt ze toch gewoon vergelijken?
En wat moeten wij zonder een link naar beide producten. We hebben geen glazen bol(.com :P) waarin wij kunnen zien wat je bedoelt.

Dus graag wat meer info en, waar mogelijk, eigen inzet ;)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
wouteroost31 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 17:47:
Mijn vraag,

Op bol.com kan ik twee verschillende uncharted nathan drake collections kopen, eentje met een bruine cover en eentje met een cover waar de drie games opstaan, mijn vraag is dus of deze een verschil hebben. Want de ene is goedkoper dan de andere. En in de playstation store bieden ze alleen nog de goedkopere aan.

Mvg Wouter Oostveen
Wat zegt de Bol.com chat? Aangezien dat een stuk minder werk is dan een profiel op Tweakers aanmaken en een nieuw topic openen, ga ik er vanuit dat je dat al geprobeerd hebt.

Los daarvan kan het inderdaad geen kwaad om ook links te plaatsen.

Dit topic is gesloten.