Rayman Advance voor GBA

Pagina: 1
Acties:

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08-2025
Mijn broertje heeft sinds kort een Gameboy Advance... :) Als enigste spel heeft ie Rayman; het ziet er allemaal mooi uit en speelt leuk, maar ik zit al vast, en hij kwam er ook niet verder.
Je moet in de eerste wereld 6 kooien openen, maar wij vinden er maar 4; weet iemand waar de kooien zitten? Ik vermoed dat ze in het level zitten waarbij je direct omhoog kunt klimmen naar een goochelaar waar je het extra level kunt spelen (10 'muntjes' binnen 40 sec). Als je daar namelijk verder naar rechts gaat, kan ik wel onderdoor lopen, maar niet bovenover, terwijl daar juist veel te doen is... :(
Kun je niet rennen, of hoger springen of helikopteren zodat je verder komt? Het staat wel in de handleiding, maar er staat dat je dat pas in latere levels kunt doen? :?

.... Ik weet het ook niet

• Ali G
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-08-2024
Is het dezelfde Rayman als op de PC? Oftewel een pure port? Want dan zou ik kunnen helpen als het ik weer ff installeer, ik heb het met alle kooitjes uitgespeeld.

Verwijderd

Je krijgt later in het spel een vlieg-skill dus dan zou je wel bij die lums moeten komen... of daar een kooitje zit weet ik niet, ik heb hem pas net ;)

• mbvisiontt
Op zaterdag 14 juli 2001 15:45 schreef jdvanwijk het volgende:
Je krijgt later in het spel een vlieg-skill dus dan zou je wel bij die lums moeten komen... of daar een kooitje zit weet ik niet, ik heb hem pas net ;)
Hmm... Interessant. Het is alleen zo dat je die 1e wereld niet uit komt zonder alle kooien in de 1e wereld (bestaande uit 3 levels) te openen, of? Het enige dat ik krijg vd fee is de 'vliegende vuist'. Verder kom ik er geen meer tegen omdat ik steeds die zelfde 3 levels moet spelen... :(

Verwijderd

Neej hoor, je kunt best verder... ;)

Verwijderd

btw op de achterkant van het doosje staat dat er 62 levels zijn. Bedoelen ze daarmee 62 plaatsen op de kaart of 62x een uitroepstekenbordje? Als dat laatste het geval is vind ik dat vet lullig; na 3 uur spelen heb ik er al een stuk of 40 gehad! :(

Iemand wijs genoeg? :)

Verwijderd

Ik zit ook vast met Rayman voor de GBA, dus vraag hier maar hoe ik verder moet.
Ik kan al 'helikopteren' en ben ergens bij een 'beest' dat nogal woest met zijn armen doet. Als je op zijn armen springt slaat hij je omhoog en daar kun je ergens op een riggeltje staan, maar verder kom ik niet. Wie weet wat ik bedoel en kan me verder helpen?
Nog iets: bestaan er ook codes voor GBA-spellen en dan in het bijzonder voor Rayman?

• mbvisiontt
Op zaterdag 14 juli 2001 18:39 schreef jdvanwijk het volgende:
Neej hoor, je kunt best verder... ;)
|:( Ik weet het al... stomme ik. Op het landkaartje moet je gewoon gaan lopen... Ik klikte dat plaatje de hele tijd zsm weg. Stom! Maar nu kan ik weer verder. Nou ja, mijn broertje, ik ben alweer thuus, dus ik moet w8en tot het volgend weekend... :'(

Verwijderd

Tnx Ereinion. Maar weet niemand hoe ik zonder codes verder kan komen dan waar ik nu ben (beschreven in mijn vorige posting in deze topic)...?

Verwijderd

Hello???

Verwijderd

Sorry dat ik deze topic een beetje omhooghaal maar ik zit echt vast! Er is toch al wel iemand voorbij dat beest (8%)???

• Tim
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Een beestd at woest met zijn armen slaat, dat zegt ook zo lekker veel..

en jdvanwijk, vij het opstarten zie je op hoeveel % je bent, kan je ook wel ongeveer van uitmaken hoeveel levels het zijn (62 uitroepteken bordjes dus)

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

check hier

http://psnprofiles.com/AfthyX

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09-2025

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Op zondag 15 juli 2001 00:15 schreef mbvisiontt het volgende:

[..]

|:( Ik weet het al... stomme ik. Op het landkaartje moet je gewoon gaan lopen... Ik klikte dat plaatje de hele tijd zsm weg. Stom! Maar nu kan ik weer verder. Nou ja, mijn broertje, ik ben alweer thuus, dus ik moet w8en tot het volgend weekend... :'(
Cool, dat had ik ook, ik ben gewend dat je op een gameboy vaak op A moet drukken om verder te komen.
Toen ik aan een maatje van mij vroeg waarom ik steeds dezelfde levels moest doen, zij hij dat je verder moest lopen op het kaartje. |:(
En ik maar op A raggen. :(

Krankzinnige muziek vind je hier.

Pagina: 1