Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag:

Ik denk erover om een nieuwe Iphone 6S PLUS aan te schaffen maar ik vraag mij af of deze telefoon alle aankomende updates etc nog aankan? Kan deze telefoon nog 2 jaar goed mee?

Beste antwoord (via Verwijderd op 21-02-2018 21:50)

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:40

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

De 6S Plus draait alles prima, zo lang de batterij maar in orde is. Ik heb enige tijd geleden bijna een nieuwe mobiel gekocht doordat mijn telefoon zo traag aanvoelde.. bleek het ding op 600mhz te draaien (ipv 1850mhz).

Ik ben onlangs overgestapt op een sim only met de intentie om deze 6S Plus nog 2 jaar te gebruiken, dus 4 in totaal. Dan wil ik weer een nieuwe high end kopen.

Als je ziet dat de 5S recent nog een update heeft gehad, dan kun je met de 6S zeker nog twee jaar vooruit. Eerst gaan ze de 5S droppen, dan de 6, pas daarna de 6S serie..

Als je ‘m voor een goede prijs kunt krijgen: lekker doen. Krijg je geen spijt van. 😉

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:46

talin

ES-MA

wat heb je zelf al kunnen vinden?
wat wil je er mee doen?

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:58
Er is een groot verschil tussen de 6 en de 6S heb ik gemerkt.
De 6 wordt echt traag, en de 6S kan nog vlot mee vind ik.

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@talin ik heb verschillende recensies gelezen maar deze waren allemaal over de tijd dat de IPhone 6S Plus net uit kwam.

Ik zou hem gaan gebruiken zoals de meeste mensen, denk ik ;-)
Redelijk intensief gebruik.

Ik heb nu een IPhone 6 maar deze wordt inderdaad erg traag.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:40

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

De 6S Plus draait alles prima, zo lang de batterij maar in orde is. Ik heb enige tijd geleden bijna een nieuwe mobiel gekocht doordat mijn telefoon zo traag aanvoelde.. bleek het ding op 600mhz te draaien (ipv 1850mhz).

Ik ben onlangs overgestapt op een sim only met de intentie om deze 6S Plus nog 2 jaar te gebruiken, dus 4 in totaal. Dan wil ik weer een nieuwe high end kopen.

Als je ziet dat de 5S recent nog een update heeft gehad, dan kun je met de 6S zeker nog twee jaar vooruit. Eerst gaan ze de 5S droppen, dan de 6, pas daarna de 6S serie..

Als je ‘m voor een goede prijs kunt krijgen: lekker doen. Krijg je geen spijt van. 😉

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt @Michael Knight voor je reactie! Zeker als ze de 5S de 6 en dan pas de 6S droppen gaat dat nog wel zeker twee jaar duren!

Thanx!😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-09 13:11
Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 16:27:
@talin ik heb verschillende recensies gelezen maar deze waren allemaal over de tijd dat de IPhone 6S Plus net uit kwam.

Ik zou hem gaan gebruiken zoals de meeste mensen, denk ik ;-)
Redelijk intensief gebruik.

Ik heb nu een IPhone 6 maar deze wordt inderdaad erg traag.
Misschien is je accu wel aan zijn einde en wordt daardoor je 6 trager. nieuws: Apple bevestigt dat update iPhones trager maakt als accu veroudert

[ Voor 7% gewijzigd door White Feather op 25-02-2018 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@White Feather , dat zou inderdaad kunnen, de telefoon is inmiddels ook meer dan 2jaar oud. De batterij gaat ook niet meer zolang mee als een jaar geleden.

Maar goed, de Iphone 6S Plus heb ik inmiddels besteld en houd de 6 nog even achter de hand :-)
Pagina: 1