Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueSS50
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07-05 15:18
Mijn vraag

Mijn moeder heeft een HP ENVY 5640. Welke niet bevalt, maarja we hebben m nu eenmaal.
Hij pakt onder andere geen fotopapier meer op en is net meer dan een jaar oud....

Maar nu komt het ergste, na een jaar originele cartridges gebruikt te hebben heeft mijn zus Office Depot cartridges besteld. deze heb ik er gister in gezet en de printer wil ze niet accepteren!

Is hier een omweg voor zodat ze toch werken?

De printer wordt gebruikt met windows 10 met de originele geupdate drivers.

Op internet kom ik veel mensen tegen met dezelfde klachten, echter geen oplossingen!

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Je zou kunnen kijken of er een firmware update van de printer is.

Alleen hp blokeerd nog wel eens niet orginele cartridges.
De mijne vroeg heel de tijd om ze uit te lijnen voor ik verder kon.
Heb nu een epson gekocht en maakt niet uit welk merk erin gooi.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Cartridges terugbrengen en andere bestellen...

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueSS50
ze zijn dus al open gemaakt....en ze zijn al in december besteld....
Lijkt mij toch dat er een manier moet zijn om ze te gebruiken! anders kan Office Depot ze ook niet aan de man brengen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endness
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:55
Heb je al contact gezocht met Office Depot zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

org gebruiken, dan heb je ook garantie. Ik weet dat mensen zweren bij Fake, maar als je 1 keer je hele printer onder de inkt hebt. dan wil je geen Fake meer. Mijn vrouw kocht bij Appie een eigen merk geschikt voor onze printer en toen alle problemen gehad. alles schoongemaakt. Org. er in en het print weer prima. (Canon)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueSS50
Ik ben er al een beetje klaar mee met die kl*te printer.
heb het eerste jaar ieder kwartaal de rollen van de fotolade schoon moeten maken om papier te laten pakken, nu doet i het helemaal niet meer. en nu dit probleem...

Denk dat ik er maar een andere printer laat kopen. voor het eerst naar Epson denk ik.

Anoniem: 1044281

HP aka Happy pricing. HP staat er om bekend dat ze cartridges van andere merken direct of binnen een korte tijd af stoten. Maar aangezien je het zat bent en overweegt een nieuwe printer aan te schaffen is mijn advies (ik ben monteur :-) ) om een canon aan te schaffen heb je nooit gezeik mee.

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:28
Bespaar je de moeite en koop een nieuwe.

| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Nvidia Geforce 3080 XC3 Ultra Gaming | Corsair AX860 | Crucial MX300 1,05TB | Samsung 970 500GB | 2019 Tesla Model 3 LR

• roches
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-05 22:42
Nog beter koop je een laserprinter, niet van HP, dan ben je ook van het gezeik met inkt af.

En @Anoniem: 1044281 ook canon inktjets kunnen behoorlijk smeren, ik ben daardoor overgegaan op laser en wil nooit meer anders...

Anoniem: 1044281

@roches ben het volledig met je eens, ging er gemakshalve vanuit dat iedereen laserprinters gebruikt haha
Pagina: 1