Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
Mijn vraag
.Past er tussen de pootjes van de 55 inch KS7000 een soundbar ? ( zit te denken aan een samsung soundbar).. Zo ja, is dit dan ook praktisch? Is dit storend als de soundbar voor de tv staat?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...Samsung UE55KS7000 op pootjes

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:

Hoogte met voet 775 mm
Hoogte zonder voet 710 mm

Breedte tussen de pootjes is me nu niet bekend. ( Scherm is 122 cm)

Alvast bedankt voor de moeite :)

[ Voor 34% gewijzigd door Lorenzoaliandro op 21-02-2018 14:04 ]

Beste antwoord (via Lorenzoaliandro op 21-02-2018 16:39)

• PaveloW
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:54
En voor een eventuele indruk van hoe een soundbar er uit zou kunnen zien onder die tv:
Afbeeldingslocatie: https://www.plattetv.nl/var/images/cmsimages/samsung/2016/SamsungKS7000-3.jpg
Weet dan weer niet welke soundbar dat is :)

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Waarom meet je niet gewoon de beschikbare ruimte en gebruik je die parameters vervolgens in je zoektocht?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
Dat zou kunnen maar niet elke soundbar van samsung is even hoog. Was benieuwd of er mensen waren die hier al ervaring mee hadden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Lorenzoaliandro schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 13:25:
Dat zou kunnen maar niet elke soundbar van samsung is even hoog. Was benieuwd of er mensen waren die hier al ervaring mee hadden.
Ik herhaal: dan meet je de beschikbare ruimte (breedte en hoogte) en gebruik je die parameters in je zoektocht.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
AllSeeyinEye schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 13:26:
[...]

Ik herhaal: dan meet je de beschikbare ruimte (breedte en hoogte) en gebruik je die parameters in je zoektocht.
Ik herhaal, Ik zou graag de ervaring hebben van iemand die dit heeft, en of dit handig is of dat het beter is om voor andere opties te gaan. 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Jouw vraag is of er een soundbar tussen de pootjes past. Het antwoord daarop kan je heel makkelijk zelf opzoeken door de beschikbare ruimte op te meten. Dan zoek je vervolgens binnen de categorie soundbars op merk: Samsung (want dat is een van jouw parameters) en met de dimensies zoals je ze daarvoor opgemeten hebt (of kleiner natuurlijk).

Makkelijker wordt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-09 08:30
In het invulscherm stond dit:
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Waarom denk je dat dat er staat? Waarom heb je het weggehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
Jimster schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 13:55:
In het invulscherm stond dit:
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Waarom denk je dat dat er staat? Waarom heb je het weggehaald?
Vraag aangepast... excusus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-09 11:02

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Breedte tussen de pootje kun je toch zo opmeten? 8)7 . Afmeting van producten worden door fabrikanten altijd nauwkeurig opgegeven, kortom 15 minuten rondkijken op de Samsung (of welke andere fabrikant) website en je weet exact welke wel of niet te gebruiken is.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• PaveloW
  • Laatst online: 16:54
En voor een eventuele indruk van hoe een soundbar er uit zou kunnen zien onder die tv:
Afbeeldingslocatie: https://www.plattetv.nl/var/images/cmsimages/samsung/2016/SamsungKS7000-3.jpg
Weet dan weer niet welke soundbar dat is :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Tortelli schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 15:37:
Breedte tussen de pootje kun je toch zo opmeten? 8)7 . Afmeting van producten worden door fabrikanten altijd nauwkeurig opgegeven, kortom 15 minuten rondkijken op de Samsung (of welke andere fabrikant) website en je weet exact welke wel of niet te gebruiken is.
@Lorenzoaliandro Wat hierboven staat dus. Sommige dingen kun je ook onnodig ingewikkeld maken. Dus pak die rolmaat en kijk even op de Samsung-site. Dat gaat sneller dan hier (en in Lorenzoaliandro in "Samsung 49KS7000 - Standaard goed gemonteerd?") te gaan posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
S1NN3D schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 16:35:
[...]

@Lorenzoaliandro Wat hierboven staat dus. Sommige dingen kun je ook onnodig ingewikkeld maken. Dus pak die rolmaat en kijk even op de Samsung-site. Dat gaat sneller dan hier (en in Lorenzoaliandro in "Samsung 49KS7000 - Standaard goed gemonteerd?") te gaan posten.
Mijn excuses ben nog niet helemaal bekend in opzetten van een eigen vragen topic.. ( aldoende leert men)

Het is mij nu wel duidelijk, bovenstaande fotovan @PaveloW heb ik genoeg aan , medewerker van Platte TV heeft me aan het model nummer geholpen. Bedankt voor de input :)
Pagina: 1