Mijn muziek op SoundCloud - Speel online rikken - Maak muziek in je browser
Vraag
Beste antwoord (via 2mb op 21-02-2018 16:39)
Twee dingen waarom het niet lukt:
1. Je begint in het midden. Hier zit het parket aan twee zijden ingeklemd...
2. Ze zijn verlijmd (zo lijkt het op de foto). Hierdoor kan ze je niet (makkelijk) los klikken zonder ze te beschadigen.
Ik denk dat je serieus moet overwegen om straks een nieuwe vloer te leggen. Ook al krijg je de planken er zonder al te veel zichtbare schade er uit, dan gaat het nooit meer goed in elkaar. De lijmresten e.d. gaan net wat anders zitten, waardoor ze niet lekker meer in elkaar klikken als je de vloer weer terug gaat leggen.
En zoals @noo aangeeft, vergeet ze niet te merken. als je ze in een andere volgorde terug legt, past het zeker niet meer...
Succes!
2. Ze zijn verlijmd (zo lijkt het op de foto). Hierdoor kan ze je niet (makkelijk) los klikken zonder ze te beschadigen.
Ik denk dat je serieus moet overwegen om straks een nieuwe vloer te leggen. Ook al krijg je de planken er zonder al te veel zichtbare schade er uit, dan gaat het nooit meer goed in elkaar. De lijmresten e.d. gaan net wat anders zitten, waardoor ze niet lekker meer in elkaar klikken als je de vloer weer terug gaat leggen.
En zoals @noo aangeeft, vergeet ze niet te merken. als je ze in een andere volgorde terug legt, past het zeker niet meer...
Succes!
Alle reacties
Vanaf de muur en in de hoek beginnen toch? Dan kan je ze zo los 'breken'?
Waarom begin je in het midden? Dan krijg je het idd nooit los zonder stukken te maken.
De Nederbelg !
Ik heb geprobeerd vanaf de muur te beginnen, maar dat kreeg ik met geen mogelijkheid in beweging. Vandaar dit beginpunt, hier kon ik wel bij.
Mijn muziek op SoundCloud - Speel online rikken - Maak muziek in je browser
en vergeet ze niet meteen na het loshalen te merken zodat je ze weer op dezelfde plek kan terugleggen...
dat *was* een goed gelegd laminaatvloertje. Die ga je niet meer terug kunnen leggen zo ....
Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...
Begin bij de andere muur.2mb schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 12:54:
Ik heb geprobeerd vanaf de muur te beginnen, maar dat kreeg ik met geen mogelijkheid in beweging. Vandaar dit beginpunt, hier kon ik wel bij.
Twee dingen waarom het niet lukt:
Succes!
Succes!
Het is misschien niet aan de ondergrond vastgelijmd, maar zijn de mes en groef verbindingen onderling niet gewoon verlijmd? (dit zou wel moeten namelijk).
Werk hard als je tijd hebt, dan heb je tijd als je hard moet werken.
Bij de rode stippellijnen beginnen en hopen dat de veren niet afbreken (lijkt verlijmd te zijn).
Is waarschijnlijk verlijmd, alleen doe je onderling niet de hele veer/groef lijmen, maar gewoon op een aantal plekken een dotje lijm
Iets meer forceren is de oplossing, en dan maar hopen dat de lijm breekt
Iets meer forceren is de oplossing, en dan maar hopen dat de lijm breekt
zoals ze hierboven al zeggen... Lijkt verlijmd....
eruit slopen!! en gewoon nieuwe vloer leggen!
eruit slopen!! en gewoon nieuwe vloer leggen!
Its all in the little things that people do..
Pagina: 1