PoE switches, powerbudget, pricewatch en apparatuur specs

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tzunix
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-09 12:38
Vast niet de goede plek om dit aan te kaarten, maar ik zou het persoonlijk erg kunnen waarderen als in de pricewatch en apparatuur specs voor PoE switches (en andere PoE leverende apparatuur) het power budget zou worden vermeld.

Is vast al eerder voorbijgekomen, maar ik moest het even kwijt... ben de laatste tijd wat aan het zoeken naar een dergelijke switch, en ik ontdek dat ik continu dingen na moet zoeken om een beetje zinnige oordelen te kunnen vellen over een mogelijke aankoop.

Valt me trouwens ook op dat sommige (low budget) varianten zodanig weinig vermogen kunnen leveren dat ze eigenlijk voor nagenoeg alle zinnige toepassingen onbruikbaar zijn. 8 poorten PoE met 50 Watt totaal budget bijvoorbeeld, da's wel erg magertjes. Maar wel budget natuurlijk. 8)7

Mocht er iemand een zinnigere plek weten voor dit bericht, dan hoor ik dat graag natuurlijk!

Gtz.,

Tz.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:08

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@tzunix het is inderdaad niet de goede plek, want dit soort verzoeken horen door het PW team opgepakt te worden. Schopje van NT naar PW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzunix
Verplaatsing aangevraagd zoals aangegeven door rens-br (thx!)

Grtz.,

Tz,

[ Voor 31% gewijzigd door tzunix op 21-02-2018 10:20 . Reden: Niet actuele info, en compleet onbegrip aan mijn kant. ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BartvanOranje
  • Registratie: Februari 2012
  • Niet online
@tzunix en @rens-br Deze specificatie staat er nu ook bij (net als afmetingen/kleur van het ander topic), er is alleen nog niks ingevuld. Ga er gelijk mee aan de slag om in ieder geval wat gegevens te hebben :)

“Do. Or do not. There is no try.”

• tzunix
Super!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:08

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@BartvanOranje toppie!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

Per switch kan het power budget afwijken. Daarnaast is er poe en poe+, oftewel max power per poort. Afhankelijk van de aangesloten Clients is het al dan niet voldoende. Voor ip phones en cams wellicht wel, voor andere (industriële) switches of thin clients niet. Met het aantal benodigde poorten hou je dus ook het bijbehorende power budget in de gaten.

LinkedIn WoT Cash Converter

Pagina: 1