💶 Wil je in een vrije democratie blijven wonen? Betaal dan voor nieuws. 📰
❌ ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. 🙅🏻♂️
(Nooit gedacht dat iemand zou gaan proberen te GoT'en met Lynx, maar goed
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Af en toe wat parse fouten maar beter dan helemaal geen got denk ik alijd maar
💶 Wil je in een vrije democratie blijven wonen? Betaal dan voor nieuws. 📰
❌ ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. 🙅🏻♂️
Echt zonde, anders werkte ik nooit meer in een grafische shellOp vrijdag 13 juli 2001 20:36 schreef RickJansen het volgende:
Lynx doet geen JavaScript.
Ooit gelezen van andere browser, Links, doet die het wel?
Links, lynx, hetzelfde imo.Op zaterdag 14 juli 2001 20:26 schreef JJJ het volgende:
[..]
Echt zonde, anders werkte ik nooit meer in een grafische shell
edit:
Ooit gelezen van andere browser, Links, doet die het wel?
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Wat heeft dat met een opinion te maken? Het zijn gewoon twee verschillende programma's. Punt.Op zaterdag 14 juli 2001 21:06 schreef pier het volgende:
[..]
Links, lynx, hetzelfde imo.
(links ondersteunt ook geen javascript btw)
*zucht*Op zaterdag 14 juli 2001 21:06 schreef pier het volgende:
[..]
Links, lynx, hetzelfde imo.
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
Niet dan ?Op zaterdag 14 juli 2001 21:50 schreef Diadem het volgende:
[..]
*zucht*
naja boeiend ook.
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Je ken niet inloggen c.q de huiskamer zien c.q de ne*knde faq lezen c.q de ne*kende zoek gebruikenOp vrijdag 13 juli 2001 19:55 schreef Yarvieh het volgende:
http://www.nielsonline.com/~niels/got/
Af en toe wat parse fouten maar beter dan helemaal geen got denk ik alijd maar
Maar het is een goed begin
Verwijderd
-Voor de search pak je die van onno maar.pier:
Je ken niet inloggen c.q de huiskamer zien c.q de fucking faq lezen c.q de fucking search gebruiken
-HK?! hk?! wtf moet je met de hk?! mv hk /dev/null
-en de Fuckin Faq hoor je te kennen
Verwijderd
vb:
http://www.nielsonline.com/~niels/got/showtopic.php?topic=184444&r=10&f=14
Enige mogelijkheid is users apart in te laten loggen op jouw 'site'. Kan me voorstellen dat niemand dat doet eigenlijk. (Oja, je zou ook je eigen account kunnen gebruiken om de HK te laten zien, maar denk niet dat je dat wilt). Maar dan zou je met sockets de juiste headers kunnen versturen en zou alles goed moeten komen (vergt wel wat puzzelwerk, kutwerk imho).Op zaterdag 14 juli 2001 23:10 schreef [nielsonline] het volgende:
Als iemand weet hoe ik cookies erdoor kan rammen.. dan kan dat allemaal, eerder niet.
Cookies die GoT zelf neerzet zul je namelijk nooit uit kunnen lezen.