Ik zoek een?ik zoek dus een liefst universele externe grafische versterker box
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?om je oude laptop of notebook meer grafische mogelijkheden te geven waaronder gamen
Wat is je budget?zon 200 a 250 euro is de insteek een nvidia gtx gcard box van gigabyte die nieuwe is zon 600 a 700 euro en dat is me teveel.
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
200 a 250 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?amd ati, nvidia ondersteuning met pci-e 16x
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
de amd radeon hd 6950 2GB gddr5 memory pci-e 2.1bus 16x die moet er in komen, het gaat dus om de grafische box behuizing, zodat je die grafische kan gebruiken inplaats van je interne laptop gcard
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?het systeem of de gcard box amplifier dat is eigenlijk een soort systeem op zich dat je met een kabel op je laptop of notebook kunt aansluiten om dan zodanig je beter gcard te gebruiken.
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.nou dit is een voorbeeld, heeft niet helemaal de juiste benaming maar het is er een die in de buurt komt van wat ik nodig heb, echter ik zoek een universele waarin alle actuele grafische kaarten in kunnen of in elk geval een brede range Dell 452-BBQS unit bijv maar daar kan maar een beperkt in
[ Voor 7% gewijzigd door vasty op 20-02-2018 18:16 ]