OPGELOST
Goede avond,
sinds kort hebben we een nieuwe laptop van hp. Nu heb ik via youtube muziek geluisterd en de laptop afgesloten. Nu heeft mijn vrouw de laptop gestart en mijn muziek begon gelijk te spelen vanaf dat je kunt kiezen welke gebruiker en ook na het inloggen in het account van mijn vrouw speelde nog steeds mijn muziek vanaf youtube en het niet actieve account.
Mijn vrouw heeft daarna de laptop afgesloten en ik start hem net weer op en weer liep youtube vanzelf.
Zover ik weet heb ik windows 10 64 bit en ik gebruik google chrome.
Waar zou ik het moeten zoeken?
met vriendelijke groet,
Nathan
edit, Ik heb al gezien dat met afsluiten de gebruiker niet uitgelogd word. Hier zal ook misschien het probleem liggen?
bedankt voor de hulp
Goede avond,
sinds kort hebben we een nieuwe laptop van hp. Nu heb ik via youtube muziek geluisterd en de laptop afgesloten. Nu heeft mijn vrouw de laptop gestart en mijn muziek begon gelijk te spelen vanaf dat je kunt kiezen welke gebruiker en ook na het inloggen in het account van mijn vrouw speelde nog steeds mijn muziek vanaf youtube en het niet actieve account.
Mijn vrouw heeft daarna de laptop afgesloten en ik start hem net weer op en weer liep youtube vanzelf.
Zover ik weet heb ik windows 10 64 bit en ik gebruik google chrome.
Waar zou ik het moeten zoeken?
met vriendelijke groet,
Nathan
edit, Ik heb al gezien dat met afsluiten de gebruiker niet uitgelogd word. Hier zal ook misschien het probleem liggen?
Dit was de oplossing voor mij, wel moet je de optie bij alle gebruikers uitzetten!Meg schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 19:04:
@begintmeta bedoel je dit?
[afbeelding]
offtopic:
Darktheme is zoveel beter.
Dat is te vinden onder Instellingen→Accounts→Aanmeldingopties→Privacy daar is die optie te vinden.
@bamihapper ik vermoed wanneer je dat uitzet, jouw probleem opgelost moet zijn.
bedankt voor de hulp
[ Voor 36% gewijzigd door bamihapper op 20-02-2018 20:24 ]