Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonic1984NL
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 16-04 09:54
Hi guys!
Sinds anderhalve week de Samsung 82MU7000 in huis. Had hier voor een 65ES8000.
Met animatie en zelfs met de menu interface is er helaas sprake van flinke ghosting. Bijvoorbeeld bij Family Guy als je Brian in beeld hebt met zwarte neus en wit lijf fade die neus er steeds achteraan.

Ik heb met Samsung alle mogelijkheden doorgenomen, ook remote ingelogd. Hun conclusie op afstand was "omruilen" wat Mediamarkt vandaag netjes gedaan heeft. Echter - zelfde probleem :'( :'( :'(

Heeft iemand de gouden tip of hier ook ervaring mee? Is Samsung tegenwoordig geen best merk meer? Erg spijt van de aankoop zover, maar heb geen doos meer.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-05 17:15

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Alle beeldverbeteraars uit gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-06 13:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mag hopen dat Samsung dat heeft gedaan tijdens "remote inloggen"?

@Sonic1984NL Kan je eens kijken of https://www.rtings.com/tv/reviews/samsung/mu7000/settings iets helpt qua beeld / ghosting / kleur / contrast / etc.

Eventueel, maar dat kost je zo 200 Euro; laat een kalibratie uitvoeren. Zo'n persoon weet na grofweg 15 minuten al of de TV goed is (en dus de klantenservice & klant niet precies weten wat er met de TV kan) of dat het paneel/software "onmogelijk" goed te krijgen is.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
82" is natuurlijk een vrij aparte maat, kan best zijn dat ie gewoon een trage pixelresponse tijd heeft. Al zag ik daar laatst zo gauw geen klachten over in een amerikaans topic over dit model ...