Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Beste medetweakers,
Ik ben op zoek naar een sip intercom en relay.
Video heb ik niet nodig en zou niet gebruikt worden wegens hikvision camera s die er al hangen.
Vereisten voor de intercom:
- SIP
- display met up down call knoppen en telefoonboek (namen gaan vaak veranderen) oftewel instelbare knoppen. -> geen knoppen met een papiertje naast!! Ik wil effectief via web de naam kunnen aanpassen en displayen op de intercom
- Ingebouwde relay zou leuk zijn maar er zouden er dan 4 moeten opzitten ofwel een aparte SIP relay (baudish verkoopt ze maar ze zijn duur) -> 350eu
- POE
- Use case: elk kantoor/appartement gaat gewoon een sip telefoon hebben staan en elke user kan een softphone installeren en zo antwoorden.

Mijn ideale intercom zou gewoon een soort zijn die aan de voordeur hangt met een softphone op geïnstalleerd en die gelocked staat op de softphone. Maar die heeft geen POE en dus ook geen ethernet en is niet weersbestendig.

Het is dus voor een gemengde office/appartementen omgeving.

Relevante software en hardware die ik gebruik
asterisk open source

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Mobotix T25 (geen display of visuele instelbare knoppen)
Fasttel wizard elite IP (zal hem worden als ik niets beter vinden kan) prijs: 1000-1400excl (afhankelijk van aantal knoppen: zijn instelbaar via de webinterface, doch, een adresboek is leuker)
Baudish intercom
Commend intercom systems (de WS800P is nu waar mijn voorkeur naar uitgaat. Prijs is ongv 900incl)
Castel.fr

@edit: een analoge intercom die gemakkelijk configureerbaar is met een ATA box achter is ook een optie. Het probleem is denkik dat daar wel wat tijd inkruipt voor relatief kleine aanpassingen..

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2018 09:41 ]