opslag hifi in garagebox

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Kan het kwaad om hifi toestellen...( zoals : versterker / Dvd speler / module en pads van electronisch drumstel )...in een onverwarmde garagebox te plaatsen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Beste antwoord (via Verwijderd op 20-02-2018 16:51)

• Tieske
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 11-09 11:17
Daarbij kun je er altijd naar kijken/voor zorgen dat het niet te vochtig word door er een vochtvreter in/bij te plaatsen.
Wij repeteren met onze band in een oude stacaravan welke in een oude champignonkelder is geplaatst.
hier is het zomer en winter altijd tussen de 5-20 graden en als we repeteren zetten we natuurlijk de kachel aan.
Onze apparatuur staat hier nu al ruim 7 jaar in en alles werkt nog naar behoren.

Denk dat de temperatuur over het algemeen geen probleem zal zorgen, maar dat vocht/condens een groter gevaar vormt.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeBolle
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:09

DeBolle

Volgens mij ligt dat anders

Elco's zijn de meest temperatuurgevoelige onderdelen en horen binnen een normale range te blijven: tussen vorstvrij en zeg 30 graden celsius. Welke garantie heb je op vorstvrije opslag? Zo ja, gewoon doen.

Specs ... maar nog twee jaar zes maanden en dan weer 130!

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Tieske
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 11-09 11:17
Daarbij kun je er altijd naar kijken/voor zorgen dat het niet te vochtig word door er een vochtvreter in/bij te plaatsen.
Wij repeteren met onze band in een oude stacaravan welke in een oude champignonkelder is geplaatst.
hier is het zomer en winter altijd tussen de 5-20 graden en als we repeteren zetten we natuurlijk de kachel aan.
Onze apparatuur staat hier nu al ruim 7 jaar in en alles werkt nog naar behoren.

Denk dat de temperatuur over het algemeen geen probleem zal zorgen, maar dat vocht/condens een groter gevaar vormt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja wij zijn recent verhuist...en de onverwarmde garage is nog niet geisoleerd. Dat ga ik wel zosnel mogelijk doen,maar nu is deze onverwarmd en ijskoud.
Dus zal ik mijn spullen binnenshuis stockeren tot de garage geisoleerd is.
Bedankt voor uw goede raad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk wel dat de garagebox redelijk droog is,maar ook die raad om vochtvreters te plaatsen ga ik opvolgen.
Bedankt