Altijd weer uitgelogd

Pagina: 1
Acties:

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Topicstarter
Sinds ik mijn e-mailadres dit weekend wijzigde word ik gedurig uitgelogd op T.net. Ik heb de andere 2 threads gezien met gelijkaardige problemen sinds deze maand, dus ik vraag mij af of er langs de kant van Tweakers wat veranderd is.

Aan mijn kant, hier op het werk:
  • Chrome 64.0.3282.167 x64
  • Alle sessies beëndigd
  • Cache leeg, cookies weg en zelfs history leeg
Thuis kijk ik vanavond of het daar ook gebeurt.

• wAqpAw
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-11 21:39
@YellowOnline

Ik heb dezelfde handelingen gevolgd, maar kan het helaas niet reproduceren. Nadat het email adres gewijzigd is zal je inderdaad opnieuw moeten inloggen en is je cookie niet meer geldig. Echter als je vanaf dat moment opnieuw bent ingelogd zou je niet automatisch uitgelogd moeten worden.

Weet je toevallig bij welke handeling je werd uitgelogd? En gebeurt het uberhaupt nog steeds?

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Werd zojuist (rond 20:08 denk ik) ook spontaan uitgelogd voor de 1e keer. Wilde topic Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen deel 122 openen (op pagina 150, via AT), dat duurde even en toen werd onderstaande getoond... Daarna F5 en toen werd ik verzocht opnieuw in te loggen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/2l4f6tK3sQ9Ur4MFbOOWGgHY/full.jpg

Dit alles met FF 58.0.2 64 bit met adblock plus.

[ Voor 9% gewijzigd door Bastien op 21-02-2018 20:16 ]

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18:18
Ik ook net, was in Merkinbreuk in blog/artikel op website aan het kijken, gaf net een thumbs up aan Arnoud en daarna ging er iets fout :P

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

@Zorian en onderstaande hebben ook problemen gehad.

Zorian in "Het Grote Kleine Mededelingentopic - deel 375"

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-11 09:25

Zorian

What the fox?

Bastien schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 20:14:
Werd zojuist (rond 20:08 denk ik) ook spontaan uitgelogd voor de 1e keer. Wilde topic Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen deel 122 openen (op pagina 150, via AT), dat duurde even en toen werd onderstaande getoond... Daarna F5 en toen werd ik verzocht opnieuw in te loggen.

[afbeelding]
Waren meer mensen die dat hadden.
Server had even de hik denk ik.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/GUFWMDk.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/646G1Ir.png

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Hmm, dan zal het wel een ander probleempje zijn geweest... voorbereiding op de volgende BC of zo :+

Sorry voor de kaping van het topic. :+

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

• Smuggler
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-11 22:24

Smuggler

Wat wil jij nu echt bereiken?

ja hier ook last van gehad. ook rond 8 uur. was al aan het opzoeken wanneer mijn sessie zou moeten verlopen.

[ Voor 60% gewijzigd door Smuggler op 21-02-2018 20:24 ]

9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Hier net ook uitgelogd inderdaad rond 20:08.

Smiling as the shit comes down...

Verwijderd

Same here.

Vermeld daarbij ook onderstaande gegevens:
Tijdstip: 21-02-2018 20:08:43
Url: https://tweakers.net/my.tnet/login/
Request ID: Panda_125.0.8_24819_5a8dc3bba93867.27271671
Interne foutcode: 1040 Tweakers\Framework\Database\ConnectionException

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
ergens een hickup.. want ik had het ook.. enfin nou werkt t weer dus :)

404 Signature not found

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:04

GforceNL

Out of memory....

Hier flipte hij ook even. Wilde reageren op dit topic maar bleek uitgelogd te zijn... 8)7

<Zinloze tekst hier>

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:06

crisp

Devver

Pixelated

Onze database was even overbelast, sorry voor het ongemak...

Intentionally left blank

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Topicstarter
De meeste reacties hier zijn inderdaad omwille van een server hiccup vanavond :>

Verder met originele thread vanaf hier ;)
waqpaw schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 15:25:
@YellowOnline

Ik heb dezelfde handelingen gevolgd, maar kan het helaas niet reproduceren. Nadat het email adres gewijzigd is zal je inderdaad opnieuw moeten inloggen en is je cookie niet meer geldig. Echter als je vanaf dat moment opnieuw bent ingelogd zou je niet automatisch uitgelogd moeten worden.

Weet je toevallig bij welke handeling je werd uitgelogd? En gebeurt het uberhaupt nog steeds?
Het gebeurt nog steeds en niet bij een specifieke handeling. meestal vraag ik mij af waarom er niets in Systeembeheerders en hun problemen - deel 37 gebeurt en dan bij refresh zie ik dat ik uitgelogd ben. Of ik krijg een DM en zodra ik op mijn DM klik krijg ik een error omdat ik niet ingelogd ben.

Hier thuis lijkt alles te werken, al is de setup identiek. 't Is wel zo dat ik hier geen hele dag online ben (i.t.t op het werk) en het dus ook niet merk. Ik zal dit venster eens tot morgenvroeg open laten staan en zien of ik dan nog ingelogd ben.

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 05-11 18:03

DirtyBird

Praktiserend denker

Ik was net ook uitgelogd. Lukte me maar niet om in te loggen tot ik zag dat het formulier met mn emailadres was aangepast; er stond ineens van alles achter, maar dat zag ik niet op mobiel.

Geen idee of het met het probleem van dit topic te maken heeft, maar ik dacht ik meld het even.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:06

crisp

Devver

Pixelated

DirtyBird schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 07:30:
Ik was net ook uitgelogd. Lukte me maar niet om in te loggen tot ik zag dat het formulier met mn emailadres was aangepast; er stond ineens van alles achter, maar dat zag ik niet op mobiel.

Geen idee of het met het probleem van dit topic te maken heeft, maar ik dacht ik meld het even.
Wat bedoel je precies? Kan je het illustreren met een screenshot misschien?

Intentionally left blank

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:30
Bastien schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 20:14:

[afbeelding]

Dit alles met FF 58.0.2 64 bit met adblock plus.
Hier ook, het hele forum was ook verdwenen.
Ik wilde weer inloggen en toen stond er een of andere lange key in het veld van de gebruikersnaam.

[ Voor 7% gewijzigd door Arjant2 op 22-02-2018 08:59 ]

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Bij gebrek aan verdere reacties hopelijk ondertussen opgelost.
Pagina: 1