Toon posts:

Btw actie Media Markt 2018

Pagina: 1
Acties:
  • 2.183 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op 25 januari heb ik een sony tv gekocht 65inch het huidige prijs was 2299,- en kreeg hem voor 1899,- was een goed deal dus niet!!
Na een week de prijzen gecontroleerd hij stond nog steeds op 1899,- ik zou zeggen dat de prijs na de actie weer op 2299,- zou zijn of eventueel 100,- minder dat hij wat afgeprijsd is. Ik vindt dat dit een valkuil is om producten te verkopen met een dikke reclame (misleidende reclame) ik kan op dit moment niet zeggen dat ik geprofiteerd heb van deze actie. Consuwijzer heeft mij gelijk verklaard en benoemde dit een misleidende reclame voordat ik actie ondernam ging ik toch even langs media markt uit fatsoen om dit met de directeur te bespreken. En wat hoor ik 1.het is een digitale prijskaart kan 4x per dag wijzigen want zij volgen de markt, maar hij wist precies dat de markt eigenlijk media markt volgde want op de actie dagen stond mijn tv op andere aanbieders op 2299,- en nu staat hij bijna overal op 1899,- wie volgt nou wie??? 2. Nou zegt hij als de tv nu op 2999,- stond dan kom ik toch ook geen geld terug vragen bij u of klanten ik dach bij me zelf wat is dit nou voor een opmerking. Ik heb vandaag mijn advocaat ingeschakeld ik laat dit niet voorbij gaan want ik ben besodemieterd. Anders had ik op een willekeurige dag ook een tv kunnen kopen.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

Verwijderd

Uhmmmm...... En wat voor nadeel of schade heb je opgelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-09 16:21

Mojo

The Power Within

Dus je hebt een TV gekocht voor €1899,- in de aanbieding. De aanbieding loopt wat langer (blijkbaar) en staat nog steeds voor de €1899,-.

Hoe ben je precies benadeeld? Anderen kunnen de TV later dan jij voor hetzelfde geld kopen, wellicht was dat niet je verwachting, maar ik zie niet in hoe jij hier door benadeeld bent.

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 12:35

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Goed verhaal; op die dag waren meerdere winkels ook op 1899 gesprongen en sommigen zelfs nog lager. En het is algemeen bekend dat bepaalde prijzen moment-opnames zijn; hetzelfde zie je op andere dagen zoals Black Friday, Sint & Kerst, de vakantiegeld-weken, etc...

Verder is er geek: Tweaker zet website op om prijzen btw-actie MediaMarkt te controleren en nieuws: MediaMarkt beraadt zich op kortingsacties na commotie BTW Weg Ermee recentelijk gepost over dit soort akties.

En als laatste, maar mijn mening; jouw TV gaat binnenkort uit het assortiment want CES is geweest dus de prijs is sowieso dalende.

/edit: gokje, het is pricewatch: Sony KD-65XE9005 Zwart en die is op die dag bij meerdere aanbieders zelfs onder de 1899 gedoken. Sorry maar je bent verblind door het rode logo van Mediamarkt ipv nuchter rond te kijken?

[ Voor 15% gewijzigd door MAX3400 op 20-02-2018 16:04 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlxRoelofs
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22-09 22:03
Bedankt voor je verhaal, je gaat er echter niets mee bereiken aangezien de MM niets fout doet.

;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:53

Qwerty-273

Meukposter

Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 15:54:
Ik heb vandaag mijn advocaat ingeschakeld ik laat dit niet voorbij gaan want ik ben besodemieterd.
Wat rekent voor uurprijs jouw advocaat en wat is hij/zij van plan?

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:20
Hoe het wellicht gegaan is:
1) TV kost 2299 bij MM
2) MM verlaagt prijs naar 1899 vanwege BTW actie
3) concurrent (bijvoorbeeld BCC) verlaagt prijs mee om TV nog te kunnen verkopen
4) BCC verhoogt prijs niet meer nadat actie voorbij is
5) MM verhoogt prijs ook niet meer, vanwege laagste prijs garantie
6) Andere retailers zien dat BCC en MM lage prijs vasthouden, en verlagen ook hun prijs.

Wat heeft MM hier nu fout gedaan volgens jou?

Home Assistant configuratie

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Goh, weer een 1 post account met een fantastisch topic.

"Ik heb vandaag mijn advocaat ingeschakeld ik laat dit niet voorbij gaan want ik ben besodemieterd."

Succes met meer geld verliezen...

39

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:21

T-8one

take it easy, take a sisi

Ik heb vandaag mijn advocaat ingeschakeld ik laat dit niet voorbij gaan want ik ben besodemieterd.
Leuk, houd ons op de hoogte :)

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Obvious troll mensen..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:01

SeatRider

Hips don't lie

Fietsbel schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 16:07:
Goh, weer een 1 post account met een fantastisch topic.

"Ik heb vandaag mijn advocaat ingeschakeld ik laat dit niet voorbij gaan want ik ben besodemieterd."

Succes met meer geld verliezen...
Ik denk eerder: "Ik heb vandaag de rechtsbijstand gemaild en ik heb nog geen afwijzing gekregen" :)

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:18
Nog steeds een prima prijs voor zo'n mooie TV. Overigens is dit hoever ik denk dat TS bij advocaat in de buurt komt. Succes en houdt ons zeker op de hoogte van het vervolg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:48
Haha, je hebt 400 euro korting gekregen en het is je nóg niet genoeg? :P Wees blij dat je er geen 2299 voor hebt betaald.

Ter info; de elektronica/TV wereld is een wereld zonder grote marges. Kortingen komen vanuit fabrikanten, niet echt vanuit shops. Televisies van 2000 euro zijn geen koehandel.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:38

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Wat een kansloos verhaal... En is er Google Translate gebruikt ofzo? Het is niet te lezen zo slecht.

De Mediamarkt doet niets fout.
Sterker nog: dit is een gevalletje goedgelovigheid (naïef zo u wilt) van de bovenste plank.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 18:03
Wellicht naar de energie verkoper moeten luisteren.

Had je 250 euro extra korting gekregen.... :(:) :(:)

Spoiler: (die je maandelijks 3x terug betaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:De discussiewaarde ontgaat me een beetje. Op dit moment zie ik dit meer als een rant / (slecht geschreven) voor de Media Markt. Deze horen echter niet op het forum thuis. Hier gaat dan ook een slotje op.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.