Ik word helemaal wous van die loederplankies!

Pagina: 1
Acties:
  • 94 views sinds 30-01-2008

• xpander
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-10-2024
Tjezuss wat een keuzes, wat een testen en wat verschillende resultaten |:( !!

Wil dus een nieuw plankie kopen met TB1400/266 of 1333/266, maar who the hell geeft nou eens goed advies! Hardwareinfo zegt zus en Tommy zegt weer zo :? ?!

Alles moet gewoon goed en stabiel werken met Asus GF3, SB live 5.1 en IBM 20GB7200 en 2x256DDR (wel of geen Corsair?)
Wat is nou een toppertje;
Epox 8KK7A+
Gigabyte 7DXR
Asus A7M266
Abit KG7+

Seach ook al gebruikt, wil gewoon eens wat ervaringen weten.

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-08 23:43
Dit is al de zoveelste toppic en iedereen zal wat anders beweren. Ik heb hier een Asus A7M266, ben er wel tevreden over. Is naar mijn mening hetzelfde als de Epox alleen dan zonder de raid. Ik heb toen voor de asus gekozen omdat ik nog nooit van epox had gehoord en omdat ik die raid toch niet zal gebruiken, als dit wel het geval zal zijn dan zou ik het toch wel extern willen hebben als een pci-kaart, dus raid niet nodig. Verder is het een super stabiel ding en heb er geen problemen mee, ondanks de live die erin zit. (ps er zit ook een gf3 in, daar vroeg je om). Het enige waar ik minder over te spreken ben is dat ze de optie om de multiplier te veranderen eruit gehaald hebben. Die zal je er zelf op moeten solderen. Dit zal dus in de loop van het jaar nog wel gebeuren denk ik. Eerst me gf3 maar is modden.

| I've got permission to color outside the lines |

• xpander
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-10-2024
Thx Genotix 8-), kyk dit is nou wat ik zoek.
Eigenervaring goed bordje geen problemen, das heel belangrijk om te weten ook met de SB en GF3.

Verders nog iemand?
(zou wel eens wat persoonlijke ervaringen willen weten over de Gigabyte)

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-08 23:43
PS ik heb hier crucial ddr-stikkies en die zijn pc2100 maar lopen op cas 2,2,2 en op 150Mhz, das toch wel redelijk als ze voor 2,5.3.3 zijn en op 133Mhz behoren te lopen. Ik kan niet hoger met me Mhz'en omdat me 3Com anders rare dingen gaat doen. Dus het geheugen zal nog wel verder komen. Corsair is ook goed hoor ik aan alle kanten, maar ik denk gooi het maar ff hier neer.

| I've got permission to color outside the lines |

• AVL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-09-2022

AVL

OHMSS

Het bedrijf waar ik werk gebruikt de Asus A7M266 in een webserver. Dat zegt wel genoeg, denk ik - het ding is zolang het dienst doet nog nooit vastgelopen.

Overigens: ik heb dezelfde ervaringen met dat Crucial DDR als Genotix :P. Álle PC2100 CAS2.5 stickies die ik van Crucial in mijn handen heb mogen hebben (een stuk of 10, allen 256MB) draaiden op 153MHz CAS2. Vervelend was wel dat ik ze met geen mogelijkheid hoger kreeg dan 153MHz, ook niet op CAS2.5. Maar ja, dan nog mag je niet klagen :). De levering van Crucial is ook verbazend snel: het bedrijf zit in Engeland (http://www.crucial.com/uk/), maar ze leveren letterlijk de dag na bestelling. En dan zijn ze, in acht genomen dat het merkgeheugen is (Crucial is het retailkanaal van Micron) ook nog eens errug goedkoop. Niets dan lof dus!

"I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy."

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-08 23:12

GaMeOvEr

Is een hork.

Use The Search Luke !

Aannames zijn fataal.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.