Hoi,
Zijn er hier tweakers die ervaring hebben met Spotify icm Coyote?
Wanneer Coyote aan staat word mijn Spotify muziek gepauzeerd. is het niet mogelijk om de muziek te laten spelen via Bluetooth & de coyote meldingen gelijktijdig te horen via de speakers van de iPhone?
Momenteel hoor ik de meldingen van Coyote wel via de speaker op de iPhone, maar word mijn muziek van Spotify via bluetooth toch gepauzeerd.
Dit gebeurd niet enkel wanneer er een melding is op de Coyote app, maar ook op andere random momenten.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Zijn er hier tweakers die ervaring hebben met Spotify icm Coyote?
Wanneer Coyote aan staat word mijn Spotify muziek gepauzeerd. is het niet mogelijk om de muziek te laten spelen via Bluetooth & de coyote meldingen gelijktijdig te horen via de speakers van de iPhone?
Momenteel hoor ik de meldingen van Coyote wel via de speaker op de iPhone, maar word mijn muziek van Spotify via bluetooth toch gepauzeerd.
Dit gebeurd niet enkel wanneer er een melding is op de Coyote app, maar ook op andere random momenten.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
- iPhone 7
- Spotify (Free voorlopig)
- Coyote (Betalend Abbo)
- Telefoon mute switch gebruikt. Dit laat de muziek inderdaad doorspelen bij SMS en andere notificaties, maar niet met Coyote
- Do not disturb. Het zelfde effect als mute switch.
- Audio in Coyote uitschakelen. Zo kan ik Spotify wel gebruiken maar krijg ik geen audio notificaties meer van Coyote. Niet het gewenste resultaat dus.