Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsje
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Geachte lezers

voor een nieuw project op het snij vlak van collectieve voorzieningen (Bijvoorbeeld pensioenen en verzekeringen) en gezondheid (Bijvoorbeeld regionale/ lokale gezondheidsmonitor ) . Ben ik op zoek naar mensen die mij kunnen helpen met de volgende probleem stellingen.

- Welke biometrische gegevens zijn relevant voor de levens verwachting van de persoon op individueel niveau?
- Welke biometrische gegevens zijn relevant als je wil weten wat de levensverwachting is van een groep?
- Zijn er bedrijven die al bezig zijn met deze technieken? zo ja welke?
- Zijn er biometrische gegevens die je over de tijd voorspellende waarde hebben op gezond en vitaal oud worden?

Weten jullie iets? DM naar mij waardeer ik ook enorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Buikomvang.

Ben ik nou zo dom of zijn jullie nou zo slim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:56

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Buikomvang zegt niet zo heel veel, vetweefsel dat om de organen zit is een betere indicator van iemands gezondheid. In algemene zin zul je echter wel gelijk hebben.

@larsje probeer iets meer op je taalvaardigheid te letten, er zitten wat slordigheden in je openingspost.
Voor ipv voor
snijvlak ipv snij vlak
een , ipv een . voor Ben
ben ipv Ben
levensverwachting ipv levens verwachting

[ Voor 38% gewijzigd door Flimovic op 20-02-2018 14:42 ]

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuttel
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12:05
Even een classic; wat heb je zelf al gevonden? ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:48

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Dit klinkt als een soort huiswerkvraag en los van enig blijk van eigen inzet, zie ik hier ook verder weinig discussiewaarde in. In elk geval in de huidige opzet.

Ik doe dit topic dan ook op slot. Ik stel voor dat je eerst zelf eens op onderzoek uitgaat. Als je daarna bepaalde onderwerpen verder wilt bespreken dan kan je altijd een nieuw topic openen.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Dit topic is gesloten.