Ebay aankoop met PP, PP zegt niets te doen

Pagina: 1
Acties:
  • 2.096 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 947549

Topicstarter
Goedendag iedereen, ik heb een "probleem" met een aankoop van een object op Ebay welke ik met Paypal heb betaald.

* Ik heb een oude spiegel gekocht op Ebay Duitsland en in Duitsland in een DHL filiaal laten leveren.

* De spiegel kwam in 3 onderdelen, in 3 aparte losse dozen in 1 grotere doos, keurig apart verpakt aan.
(Bronzen lijst, facet geslepen glas, stoffen achterkant) er was niets beschadigd of kapot, vrij lastig om te verpakken daarom ook met Paypal betaald voor de aankoopbescherming. De spiegel stond echter als "in goede toestand" beschreven en op de 5 foto's was niet te zien dat deze spiegel in 3 losse onderdelen werd verkocht, hij stond er zelfs in zijn geheel op.

* Ik aangeboden uit coulance aan de verkoper om de "schade" te delen en dat de kosten voor reparatie 15 euro waren en ik dit zelf zou doen. Ik heb de producten beschreven waar ik het mee zou doen met linkjes naar een webshop en dat ik dit met 20% korting kon kopen, vanwege een grote verbouwing thuis hoefde ik ook geen verzendkosten te betalen. Ook heb ik zwart op wit aangegeven dat als het mis gaat met de reparatie ik deze spiegel niet terug ga sturen, het is mijn verantwoording etc.

* Verkoper gaat niet akkoord en bied 10 euro aan 8)7 (Dan ben je wat mij betreft al een slappe zak, ik ben wat dat betreft een van de gemakkelijkste online kopers die er zijn, zie 1 sterretje omhoog).

* Ik heb dan maar via Paypal een "Berichtenwisseling?" geopend en daar hetzelfde in aangegeven, verkoper ging niet akkoord en reageerde uiteindelijk niet meer.

* Omdat ik vanwege een drukke periode niet iedere dag in mijn webmail heb gekeken heb ik berichten van Paypal gemist waarin ze aangeven dat ze de "Berichtenwisseling" automatisch sluiten.

* Ik heb gebeld met Paypal en vroeg wat ik moest doen, ze konden niets meer voor mij betekenen, ik was akkoord gegaan met bepaalde voorwaarden toen ik de "Berichtenwisseling" had geopend, ik had op het knopje "Escaleer naar Paypal" moeten drukken. Nu heb ik pech gehad.

Ebay verwijst mij automatisch door naar Paypal als ik een geschil wil openen, want daar heeft al iets plaatsgevonden, met Ebay heb ik nog geen contact gehad, ook met de verkoper geen contact meer gehad. Of hij nog gereageerd heeft in de "Berichtenwisseling" op Paypal weet ik niet, dat kan ik ook niet terug zien, de telefoniste ook niet, eenmaal gesloten wordt de HDD waar dit bericht op staat opgeslagen waarschijnlijk direct in een raket naar de zon gestuurd voor totale vernietiging.

Ik vind het op zijn zachtst gezegd een rare bedoeling, omdat ik niet op een knopje heb gedrukt zegt Paypal dat ik nergens recht meer op heb, ik moet het maar met de verkoper oplossen. Ik ben blijkbaar automatisch akkoord gegaan met bepaalde voorwaarden toen ik de "berichtenwisseling" ging openen, als ik niet voor 16 februari op een knopje had gedrukt :9 vervalt je hele aankoopbescherming(!).

Op de vraag waar ik deze voorwaarden kon vinden, kreeg ik natuurlijk als antwoord "Op de Paypal website". Ik heb uiteindelijk uit frustratie opgehangen, te dom om te poepen dit zeg. Al jaren extra geld betalen om aankoopbescherming te krijgen, en als je er eenmaal gebruik van wilt maken kom je er achter dat je natuurlijk in de stront kunt zakken :+

Via Ebay, kan ik wel aangeven wat het probleem is, en uiteindelijk krijg ik dit:

PayPal hat uns mitgeteilt, dass Sie für diesen Artikel einen Fall wegen eines nicht genehmigten Kaufs geöffnet haben. Mehr dazu erfahren Sie bei PayPal unter Konfliktlösungen.

M.a.w. Paypal zegt dat er al eens iets is geopend, ik moet met Paypal contact opnemen.

Paypal zegt niets te kunnen doen omdat ik niet op een knopje heb gedrukt en ik moet daarom met de verkoper contact opnemen of met Ebay. (Van het kastje naar de muur?).

Enig advies vanuit jullie wat ik hier nog mee moet?

Ik betaal nu mijn aankopen via mijn creditcard welke aan paypal is gekoppeld, krijg ik dezelfde bullshit bij Mastercard als ik een product niet ontvang of als het afwijkt van de omschrijving, heeft iemand hier ervaring mee? Ze adverteren natuurlijk allemaal met fantastische wetenschappelijk aangetoonde aankoopbeschermingsmogelijkheden maar als je eenmaal gebruik wil maken (Kuch *Bedrijf* verzekerd pakket, kuch *bedrijf* kapotte CV ketel, kuch *Bedrijf* levering 2e hands keuken) is er altijd wel weer een reden, dat je bijvoorbeeld niet bij volle maan bij hun bijeenkomst bent geweest op de noordpool met een leren string op je hoofd, om maar geen support te geven.

"Tot 90 dagen aankoopbescherming, zelfs als de kleur je niet bevalt" Met in de kleine lettertjes dat je wel een knopje moet duwen.
F*ck me sideways wat een oplichting. :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Voor de duidelijkheid, het gaat hier over een verschil van €5?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Wat is nou het hele probleem, dat je de spiegel nog zelf in elkaar moest zetten?

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:13
Adem in, adem uit, laat een wat mindere review achter en pak je verlies.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Een heel verhaal...
Je vertelt dat die spiegel keurig verpakt was, netjes in losse onderdelen. Niks beschadigd of kapot.
M.a.w. prima, toch?

Maar vervolgens heb je het over 'schade' en wil je een vergoeding... :X
Waarom dan, wat is nu eigenlijk het probleem? :?

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:30
Wat is nu eigenlijk exact het issue? Als ik de TS goed lees is de spiegel in onderdelen geleverd, maar zonder schade. Bestaat de klacht nu enkel uit het feit dat de spiegel nog gemonteerd moet worden?

Ik bedoel het is niet onlogisch dat een product dat uit meerdere delen bestaat op een foto er als een geheel uitziet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tiagoo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 28-05 13:15
Koop je wel eens duplo of lego?

on-topic: de spiegel in elkaar zetten is toch niet moeilijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jef61
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:36
En zo komen we aan onze naam in het buitenland... ;-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:50
Sorry, moet je maar beter opletten. Als je een dispuut opent op PayPal kun je je zegje doen, kan de verkoper reageren en als jullie er samen niet uitkomen kan PayPal bemiddelen. Dat dat aan termijnen gebonden is lijkt me niet meer dan logisch. Als je niet meer reageert zou ik er ook vanuit gaan dat je je erbij neergelegd hebt en dat er dus schijnbaar geen probleem meer is.

Tip: neem je verlies. Zet je spiegel in elkaar en houd je emails in de gaten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ITsEZ
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 31-05 20:17

ITsEZ

parttime all-rounder

Anoniem: 947549 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 11:51:
Goedendag iedereen, ik heb een "probleem"

er was niets beschadigd of kapot

*Ik aangeboden uit coulance aan de verkoper om de "schade" te delen en dat de kosten voor reparatie 15 euro waren en ik dit zelf zou doen.

* Verkoper gaat niet akkoord en bied 10 euro aan 8)7 (Dan ben je wat mij betreft al een slappe zak, ik ben wat dat betreft een van de gemakkelijkste online kopers die er zijn, zie 1 sterretje omhoog).

F*ck me sideways wat een oplichting. :+
Als je in de tijd dat je bezig bent geweest met het schrijven van dit bericht, het aanmaken van een PayPal dispute, en het (niet) afhandelen hier van, nou de spiegel in elkaar had gezet en akkoord was gegaan met de 10 euro die je geboden werd... :O

What you see is always what you get.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:02
15 euro, waar heb je het over. Je kunt er niet blij mee zijn dat hij niet in elkaar zit, maar hij is onbeschadigd etc etc. Had idd die 10 euro aangenomen, nu moet je dus gewoon zelf 15 euro betalen en nogmaals, waar hebben we het hier over.
Plaats een review a een ster minder met de uitleg, dat de 3 losse delen niet in de advertentie stond etc en be done with it.
Echter, je krijgt zelf dan ook zo'n soort review aan je account lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:25

Yucon

*broem*

Lees ik het nu goed? "Hey, het kost 15 euro, ik wil 7,50 van je". "Ga weg, hier heb je een tientje". -> TS rent naar ebay/paypal om het uit te vechten.

Zoiets?

Edit: hoe moet ik me eigenlijk een bedrijf voorstellen dat voor 15 euro spiegels in elkaar zet? Ik heb even in de gouden gids gezocht maar ik kon niets vinden.

[ Voor 33% gewijzigd door Yucon op 20-02-2018 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:02
@Yucon De TS wil gewoon het bedrag voor de spullen om het zelf te fixen hebben. Ofwel, het komt uit op 15 euro en dat is wat hij wil zien. Niet de helft of anders was het 30 euro geweest als hij de helft wil hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:38

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

* Omdat ik vanwege een drukke periode niet iedere dag in mijn webmail heb gekeken heb ik berichten van Paypal gemist waarin ze aangeven dat ze de "Berichtenwisseling" automatisch sluiten.
Maar dan wel PayPal de schuld geven van oplichting? Drukte is nog steeds 1 van de meest zwakke excuses om iets niet te hebben kunnen lezen, mail checken is seconde werk. Als je escaleert is er een reactie periode, je gaat op hoge poten naar de verkopen om 5 euro terug te krijgen, maar vervolgens 'te druk' om er nog vervolg aan te geven.
dat je bijvoorbeeld niet bij volle maan bij hun bijeenkomst bent geweest op de noordpool met een leren string op je hoofd
Of gewoon je email niet lezen.

Maar dan precies om wat? 10 euro? 5 euro verschil?
een van de gemakkelijkste online kopers die er zijn
Vind je?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
Al die heisa om 5 euro?

Misschien zelf ook even in de spiegel kijken? Wel eerst in elkaar zetten natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pat911
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-05 21:00
Gaat dit nog over PP, of heb je het nu over jezelf |:( .
Wat een non-issue. Wel erg vermakelijk om te lezen tijdens koffiepauze, dank daarvoor.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Ik weet 't al, de TS mist nog wat:
Afbeeldingslocatie: https://www.eejournal.com/wp-content/uploads/converted/1493253621da/ikeainstall.jpg
:+

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-04 11:57

kazz1980

Goh... Ik hier?

Je hebt het jezelf niet bepaald gemakkelijk gemaakt... Paypal biedt kopers bescherming. Maar daar zitten wat voorwaarden aan. Logisch, anders zou het heel gemakkelijk worden om de boel te belazeren via Paypal. Eén van die voorwaarden is dat communicatie via Paypal gaat en dat als je er met een verkoper niet uitkomt je het binnen een bepaalde periode escaleert bij Paypal. Dit heb je niet gedaan. Dus, jammer helaas!

Een minder goede feedback achterlaten over de verkoper kan prima aangezien er niet duidelijk was dat het product nog in elkaar gezet moest worden. Dat is een manco in de omschrijving van het product. Verder snap ik het hele probleem niet zo en vind ik het vooral erg netjes dat verkoper nog 10 euro aanbiedt als goedmaker. Die had je gewoon moeten accepteren... Voor nu is er denk ik weinig anders aan te doen dan het verlies nemen en het als wijze les voor een eventuele volgende keer meenemen.

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:45

* De spiegel kwam in 3 onderdelen, in 3 aparte losse dozen in 1 grotere doos, keurig apart verpakt aan.
(Bronzen lijst, facet geslepen glas, stoffen achterkant) er was niets beschadigd of kapot, vrij lastig om te verpakken daarom ook met Paypal betaald voor de aankoopbescherming. De spiegel stond echter als "in goede toestand" beschreven en op de 5 foto's was niet te zien dat deze spiegel in 3 losse onderdelen werd verkocht, hij stond er zelfs in zijn geheel op.
En wat stond er precies in de beschrijving? in de beschrijving staat vast ook nuttige informatie.

Je hebt het nu weliswaar '' verknalt '' met Paypal maar mocht je wel op tijd een claim weten te maken is Paypal's standaard procedure in zaken als deze dat je geen gelijk krijgt omdat het wel als beschreven is OF dat je het artikel in zijn geheel weer terug moet sturen.
Aan de hand van jouw verhaal neem ik aan dat dat ook geen oplossing was geweest.

Dus ja...

In vino veritas, in aqua sanitas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd1
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

* Ik heb dan maar via Paypal een "Berichtenwisseling?" geopend en daar hetzelfde in aangegeven, verkoper ging niet akkoord en reageerde uiteindelijk niet meer.

Enig advies vanuit jullie wat ik hier nog mee moet?
Volgende keer inlezen hoe diensten die je gebruikt werken, alleen akkoord gaan met voorwaarden als je weet wat ze inhouden en altijd je mail lezen (om de paar dagen). Bij het starten van je "berichtenwisseling" heb je als het goed is een mail gekregen van PayPal.

Hieronder een mail n.a.v. een bericht dat ik op 15 november vorig jaar ben gestart, zoals je ziet heb je dus een maand om een claim op te waarderen en wordt dit heel duidelijk gemeld door PayPal:
Uiterste datum om te reageren: 15 december 2017

We raden u aan dit probleem in overleg met naam verkoper op te lossen. Meestal kunnen dit soort problemen snel en in onderling overleg worden opgelost in het Actiecentrum. Dit is de plaats waar u de transactiegegevens kunt bekijken en met de verkoper kunt communiceren. U ontvangt bericht als de verkoper op uw bericht heeft gereageerd.

De uiterste datum om deze kwestie als opgelost te markeren of onder uw aandacht te brengen is 15 december 2017. U moet de kwestie als opgelost markeren als u er samen met de verkoper uit bent gekomen of u kunt de kwestie opwaarderen naar een claim als het niet gelukt is om tot een oplossing te komen. Als u op 15 december 2017 nog geen stappen heeft ondernomen, wordt deze kwestie automatisch gesloten. Eenmaal gesloten kwesties kunnen niet worden heropend of opgewaardeerd naar een PayPal-claim.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FragileM64
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-06 10:40
Voor 15 euro zou ik geheel geen moeite doen.
Maar goed, als je het dan toch doet en je dan zelf te laat reageert op PayPal berichtwisseling, dan is het tijd om je verlies te nemen. Is het echt de moeite waard om daar achteraan te gaan? Verloren tijd...

Dit topic gebookmarked want dit is priceless :)

[ Voor 9% gewijzigd door FragileM64 op 20-02-2018 14:48 ]

Q6700 @ 3400Mhz | 2*2GB | Ati 4870 512MB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 947549

Topicstarter
Verwijderd1 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 14:38:
[...]

Volgende keer inlezen hoe diensten die je gebruikt werken, alleen akkoord gaan met voorwaarden als je weet wat ze inhouden en altijd je mail lezen (om de paar dagen). Bij het starten van je "berichtenwisseling" heb je als het goed is een mail gekregen van PayPal.

Hieronder een mail n.a.v. een bericht dat ik op 15 november vorig jaar ben gestart, zoals je ziet heb je dus een maand om een claim op te waarderen en wordt dit heel duidelijk gemeld door PayPal:

[...]
Toch vreemd sommige reacties, je koopt toch ook geen broek bij BOL waar je vervolgens zelf je broekspijpen en broekzakken aan moet naaien? :9 Dat mag ik toch hopen tenminste!

In ieder geval bedankt JB! voor je reactie, deze mail heb ik inderdaad over het hoofd gezien, stond blijkbaar bij de spam, gevonden op je gekopieerde tekst dat was zeer nuttig! De laatste herinnering heb ik 13 uur voor het sluiten gekregen, dat is wel erg krap als je het mij vraagt en als voorwaarde ook een beetje kansloos, maarja wat doe je daar aan he :9

Ik heb nog even goed naar de transactie gekeken en ik heb deze via de creditcard laten verlopen, er stond op PP via mijn Paypal saldo maar dit heb ik eigenlijk nooit, daarom is het automatisch van de CC afgeschreven en valt het daar onder, waardoor ik via de CC maatschappij wel wordt ondersteund. Gelukkig hebben ze mij binnen 10 minuten geholpen, ze waren het eens met de vreemde gang van zaken dat deze spiegel in meerdere losse delen werd geleverd zonder dat daar melding van werd gemaakt (o.a. advertentie naar ze doorgestuurd), zeker omdat de benodigde producten om de spiegel bruikbaar te maken niet waren mee geleverd. Bij de Ikea krijg je bijv. schroefjes, heel veel schroefjes *kijkt naar de keuken* :'(

Ik heb ze 15 euro terug laten boeken zodat ik in ieder geval mijn materiaalkosten heb kunnen dekken i.p.v. het complete bedrag van aankoop wat vele malen hoger ligt. Verkoper is IMO een eikel maar ik hoop dat hij ook geleerd heeft.

Het gaat in dit geval om 15 euro omdat ik het zelf kan en wil restaureren, ik zit namelijk zelf in de restauratie van antiek, laat ik dit echter door een ander bedrijf doen ben ik zo 179 euro kwijt ex. btw, vandaar mijn frustratie. Het gaat niet om 5 of 15 euro zoals velen hier denken, het zijn ook uren die je er aan kwijt bent.. En buiten dat wist verkoper niet wie ik ben, voor hetzelfde geld was ik iemand zonder kennis om dit te repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd1
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Anoniem: 947549 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 14:54:
[...]

Ik heb ze 15 euro terug laten boeken zodat ik in ieder geval mijn materiaalkosten heb kunnen dekken i.p.v. het complete bedrag van aankoop wat vele malen hoger ligt. Verkoper is IMO een eikel maar ik hoop dat hij ook geleerd heeft.

Het gaat in dit geval om 15 euro omdat ik het zelf kan en wil restaureren, ik zit namelijk zelf in de restauratie van antiek, laat ik dit echter door een ander bedrijf doen ben ik zo 179 euro kwijt ex. btw, vandaar mijn frustratie. Het gaat niet om 5 of 15 euro zoals velen hier denken, het zijn ook uren die je er aan kwijt bent.. En buiten dat wist verkoper niet wie ik ben, voor hetzelfde geld was ik iemand zonder kennis om dit te repareren.
Hoe bedoel je dit? Heeft de CC maatschappij die 15 euro uit coulance naar je gestuurd of hebben ze 15 euro die je aan paypal had betaald teruggeboekt? In dat laatste geval denk ik niet dat paypal daar blij van wordt..

Vergelijk het met het kopen van jeans in een winkel, achteraf ben je niet tevreden, gaat terug naar de winkel, maar die nemen de jeans niet terug omdat je het labeltje eraf geknipt hebt (en jij wist niet dat dat een probleem zou zijn). Vervolgens los jij de situatie op door wat wisselgeld uit het tipschaaltje te pakken (omdat je vindt dat je daar recht op hebt). De winkel zal het daar niet mee eens zijn en kan stappen ondernemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -36-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-05 14:57

-36-

Trust me. I'm an amateur

.

[ Voor 147% gewijzigd door -36- op 20-02-2018 15:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:53
Je vraagt ons min of meer te beoordelen of wij het met je eens zijn dat de verkoper een "slappe zak" zou zijn zonder precies uit te leggen hoe en wat (plaatjes zouden veel geholpen hebben!) er nu aan schortte..

Logisch dat je dit soort reacties over de €.15,= krijgt toch?

Apsie's profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-06 10:54
nou ja ben benieuwd hoe PayPal gaat reageren op het feit dat de CC maatschappij geld terug haalt.
Zeker omdat je zelf gewoon de fout hebt gemaakt bij de aankoopbescherming van PayPal. Geen tijd, geen mails gelezen, geen voorwaarden gelezen etc zijn natuurlijk gewoon smoezen. En ze dan 'te dom om te poepen' noemen.... gelukkig heb je straks een grote spiegel waar je maar eens in moet kijken. Misschien heb je dan wat zelfreflectie.

PS dit staat los van het feit dat de verkoper op ebay wat duidelijker had moeten zijn, al is jouw uitleg in de TS ook niet bepaald duidelijk.

[ Voor 14% gewijzigd door Arjant2 op 20-02-2018 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiagoo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 28-05 13:15
Is er een kopie van de advertentie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• teunijff
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-01-2024
Als je je 1e verhaal naar Paypal gestuurd hebt, snappen ze er niks van. Want de manier hoe je schrijft lijkt wel een puzzel, zeer onduidelijk en verwarrend. Meeste tweakers hier moeten extra vragen stellen om er uiteindelijk achter te komen wat je nu eigenlijk bedoeld. Dat is dus al vragen om problemen.

Leer kort en bondig schrijven om het probleem duidelijk te verwoorden Moopieboo. Dat is al 1 stap. En als het nu echt om 15 euro gaat...tja....leer je les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:50
Arjant2 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 15:21:
nou ja ben benieuwd hoe PayPal gaat reageren op het feit dat de CC maatschappij geld terug haalt.
Zeker omdat je zelf gewoon de fout hebt gemaakt bij de aankoopbescherming van PayPal. Geen tijd, geen mails gelezen, geen voorwaarden gelezen etc zijn natuurlijk gewoon smoezen. En ze dan 'te dom om te poepen' noemen.... gelukkig heb je straks een grote spiegel waar je maar eens in moet kijken. Misschien heb je dan wat zelfreflectie.

PS dit staat los van het feit dat de verkoper op ebay wat duidelijker had moeten zijn, al is jouw uitleg in de TS ook niet bepaald duidelijk.
Als TS via de creditcardmaatschappij z'n geld terughaalt kan hij fluiten naar z'n PayPal account. Er is geschillenbemiddeling maar als je dat niet in de gaten houdt dan schiet het niet op.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• -36-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-05 14:57

-36-

Trust me. I'm an amateur

Maar de eer van TS is gered en zijn wereldbeeld is in stand worden gehouden. Dat is ook wat waard

[ Voor 4% gewijzigd door -36- op 20-02-2018 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Anoniem: 947549 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 14:54:
[...]

zeker omdat de benodigde producten om de spiegel bruikbaar te maken niet waren mee geleverd. Bij de Ikea krijg je bijv. schroefjes, heel veel schroefjes *kijkt naar de keuken* :'(
Dat is wel een detail ja. Mits er inderdaad geen melding van was gemaakt in de beschrijving EN er onderdelen missen, is dat nog wel redelijk (hoewel je die €15 ondertussen al ruim voorbij bent aan moeite die je erin steekt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:En wat wil je nu met dit topic bereiken? Op dit moment is het meer een rant op Paypal en Ebay dan dat ik hier discussiewaarde inzie.

Gezien je probleem verder al is opgelost door je creditcardmaatschappij, gaat dit topic op slot.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.