Ik zoek een?
Galaxy S7 of S8
Wat is je budget?
Niet specifiek een budget, maar ga niet blind de hoofdprijs betalen
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De telefoon is voor mijn moeder, en die gebruikt hem dagelijks, ook voor hier en daar een spelletje.
Zeg maar je typische moeder die verslaafd is aan haar mobiel.
Wat heb je zelf al gevonden?
De S7 of de S8. geen plus versies of iets dergelijks. het formaat vind ze juist fijn
Welke vragen heb je hier nog over?
Er zit op dit moment een aardig prijsverschil tussen de S7 en de S8 (nu zn 120 euro)
En als ik een beetje lees zit er niet echt heel veel verschil tussen de 2.
Het scherm maakt mijn moeder niet veel uit, de camera wel. maar ze vindt 120 euro meer voor die kleine upgrade van de camera het niet waard. (wat ik begrijp)
Nu weet ik zelf heel erg weinig over de processors die samsung gebruikt.
Eigenlijk is de vraag dus:
Als ze de S7 koopt, gaat die dan ook nog de komende jaren mee, of is ook de processor een aardige stap vooruit en de meerprijs dus waard is?
Galaxy S7 of S8
Wat is je budget?
Niet specifiek een budget, maar ga niet blind de hoofdprijs betalen
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De telefoon is voor mijn moeder, en die gebruikt hem dagelijks, ook voor hier en daar een spelletje.
Zeg maar je typische moeder die verslaafd is aan haar mobiel.
Wat heb je zelf al gevonden?
De S7 of de S8. geen plus versies of iets dergelijks. het formaat vind ze juist fijn
Welke vragen heb je hier nog over?
Er zit op dit moment een aardig prijsverschil tussen de S7 en de S8 (nu zn 120 euro)
En als ik een beetje lees zit er niet echt heel veel verschil tussen de 2.
Het scherm maakt mijn moeder niet veel uit, de camera wel. maar ze vindt 120 euro meer voor die kleine upgrade van de camera het niet waard. (wat ik begrijp)
Nu weet ik zelf heel erg weinig over de processors die samsung gebruikt.
Eigenlijk is de vraag dus:
Als ze de S7 koopt, gaat die dan ook nog de komende jaren mee, of is ook de processor een aardige stap vooruit en de meerprijs dus waard is?