Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Onze samsung s7 had een kapot glasje bij de camera. Nu zal het hele achter front vervangen moeten worden , aangezien het een metalen achterzijde is en er ook een licht deukje in zit.

Nu is het resterend gebroken glas rondom de camera lens verwijderd om verdere beschadiging aan de lens te voorkomen. Echter heb ik vtv niet getest hoe de foto.s waren. Nu zonder beglazing voor de lens maakt hij lichtelijk wazige foto,s is dit normaal. Of is de camera dan ook al defect.

Hartelijk dank voor enige feedback. mvg ...

...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2018 @ 21:02:
Mijn vraag
Onze samsung s7 had een kapot glasje bij de camera. Nu zal het hele achter front vervangen moeten worden , aangezien het een metalen achterzijde is en er ook een licht deukje in zit.

Nu is het resterend gebroken glas rondom de camera lens verwijderd om verdere beschadiging aan de lens te voorkomen. Echter heb ik vtv niet getest hoe de foto.s waren. Nu zonder beglazing voor de lens maakt hij lichtelijk wazige foto,s is dit normaal. Of is de camera dan ook al defect.

Hartelijk dank voor enige feedback. mvg ...

...
Kunnen we moeilijk zeggen zonder foto

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:21

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd welkom op Tweakers.

Je verhaal is niet helemaal duidelijk en een aantal foto's zouden ons heel erg voorruit helpen. Zou je die even willen posten?

Verder heb ik je titel even aangepast.

[ Voor 10% gewijzigd door rens-br op 20-02-2018 08:29 ]