Mijn dochter haar iPhone 6 aangeschaft oktober 2017 dus in januari is hij door Amac omgeruild voor nieuwe omdat toetsenbord vaak niet deed dan wel vastliep dit kon je alleen weer werkend krijgen door aan en uit knop heel irritant dus.
Nu bij tweede toestel zelfde euvel gelukkig zeg ik, liep hij bij afgeven in de winkel ook vast waardoor de service medewerker direct kon zien wat het probleem was.
Dit keer is hij volgens hun opgestuurd naar Apple voor nieuw scherm.
Nu het volgende punt krijg vandaag mailjte met de volgende mededeling.
Diagnose
Tijdens de reparatie van de iPhone heeft Apple deze afgekeurd. Wegens externe schade
aan de behuizing. De behuizing is verbogen. De enige optie via Apple is een betaalde
vervanging van het toestel.
Voor ons is het helaas niet mogelijk om het beeldscherm te laten vervangen of om garantie of
coulance bij Apple te claimen.
410€ ff zelfbetalen zo kan ik ook garantie geven.
Maar mijn dochter is heel zuinig op haar iPhone altijd in hoesje hoe kan ik bewijzen of iets anders dat het niet onze fout is??
Hoop dat iemand iets weet en mij verder kan helpen en nee ik heb geen rechtsbijstandverzekering o.i.d
Dus eindelijk 1 1/2 maand oud.
Nu bij tweede toestel zelfde euvel gelukkig zeg ik, liep hij bij afgeven in de winkel ook vast waardoor de service medewerker direct kon zien wat het probleem was.
Dit keer is hij volgens hun opgestuurd naar Apple voor nieuw scherm.
Nu het volgende punt krijg vandaag mailjte met de volgende mededeling.
Diagnose
Tijdens de reparatie van de iPhone heeft Apple deze afgekeurd. Wegens externe schade
aan de behuizing. De behuizing is verbogen. De enige optie via Apple is een betaalde
vervanging van het toestel.
Voor ons is het helaas niet mogelijk om het beeldscherm te laten vervangen of om garantie of
coulance bij Apple te claimen.
410€ ff zelfbetalen zo kan ik ook garantie geven.
Maar mijn dochter is heel zuinig op haar iPhone altijd in hoesje hoe kan ik bewijzen of iets anders dat het niet onze fout is??
Hoop dat iemand iets weet en mij verder kan helpen en nee ik heb geen rechtsbijstandverzekering o.i.d
Dus eindelijk 1 1/2 maand oud.