Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• konijnenvla
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19-02-2024
Mijn vraag is:
Op dit moment worden al mijn vrienden in de fotoapp op mijn telefoon gegroepeerd met fotos van zichzelf. En worden er mapjes met fotos waar hun op staan gemaakt. Onder het kopje gezichten. Nu is mijn vraag of het mogelijk is dat deze fotos automatisch gesynchroniseerd kunenn worden met de contacten in mijn contactenlijst.

Oftewel: Fotos van vrienden automatisch als juiste profielfoto in contactenlijst

Ik heb zelf al wat lopen zoeken maar kwam vooral tegen dat het mogelijk is dat je het linked met facebook of linked in profielen. Maar dat is niet helemaal de bedoeling. En aangezien ik verwacht dat apple hier ook zelf over heeft nagedacht vraag ik jullie. Ik kom er zelf niet uit haha.

Ik heb zelf een iPhone 7 plus (iOS 11) en een MacBook Pro (15-inch, Mid 2012) (Sierra) mocht dat nog handig zijn.

Alvast bedankt <+:)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:13

jelle.

Product Owner
Dit kan niet automatisch. Dat het via LinkedIn of Facebook wel gaat, stamt nog uit de tijd dat Apple vol inzette op het integreren van social media accounts in iOS en macOS. Daar doen ze de laatste jaren eigenlijk niks meer mee. Je kunt het wel handmatig doen:

Open de app Contacts (Adresboek?) op je Mac > selecteer een contact > klik op de foto > navigeer naar Foto's > Albums > Personen en kies een foto :)