Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

• Piet400
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-11 18:19
Ik heb de telefoon van m'n dochter voorzien van een andere Android versie (8.1) maar zij is daar niet blij mee.
Dus heb ik de backup (gemaakt met TWRP) weer terug gezet.
Nu werkt vrijwel alles weer zoals voorheen. echter de app Musical.ly die voor haar erg belangrijk is logt niet meer automatisch in. en ze heeft haar account naam nergens opgeslagen. Deze is helaas anders dan de display naam die haar vriendinnen kunnen zien.

Via de site van Musical.ly lijkt het niet mogelijk om een account naam op te vragen.

De enige uitweg die ik nog zie is in de backup van Android die ik heb gemaakt de configuratie van deze app uit te lezen. maar dan moet ik wel of en waar deze te vinden is.

Iemand een idee of dit mogelijk is ?

Alle reacties

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:15

Speedmaster

Make my day...

• Piet400
Dat gaat over het wachtwoord en niet over de gebruikersnaam. daar zit hem nou net de kneep :)

• xAn52
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05 22:07

xAn52

Whatever...

Die heb je ook niet nodig, wel een email adres. Laat je dochter haar mail checken voor musical.ly mails, dan weet je dat het juiste adres hebt.

• Piet400
Ze weet het zelf niet en de email accounts die ze heeft heb ik zelf ooit aangemaakt. in die mailboxen zit geen mail van musical.ly helaas.

Maar is het altijd zo dat er in het veld username een email adres moet worden ingevuld ?

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:02

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Piet400 heeft ze niet simpelweg ingelogd met Facebook of Twitter ipv. een los account?

• Piet400
Dat heb ik ook geprobeerd en dacht dat dit inderdaad zo was. Twitter heeft ze niet, maar Facebook wel. Echter dit bleek een oud account te zijn die ze al lang niet meer gebruikt. helaas dus.
Ik heb de hoop een beetje opgegeven en zal een nieuw account voor d'r aanmaken en dan wel de gegevens hiervan goed bewaren.
Pagina: 1