Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• doozz
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 04-03-2018
Mijn vraag
Als ik mijn telefoon in de broek zak heb gaat de telefoon uit zich zelf identificeren en zomaar random iemand uit mijn telefoon lijst bellen. Ik vind dit erg vervelend maar weet niet hoe ik het moet uitzetten.

Relevante software en hardware die ik gebruik
android 7.0

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Hele telefoon en internet uitgezocht

Alle reacties

• jaydenjarno
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 10:36
heb je heel internet uit? wow.... Maar probeer deze vraag even in het algemene topic. Kijk even of je geen vreemde Dialer app hebt geïnstalleerd of zoiets.

• the_eye6
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 17-02 22:01
quote:
doozz schreef op maandag 19 februari 2018 @ 16:16:
Mijn vraag
Als ik mijn telefoon in de broek zak heb gaat de telefoon uit zich zelf identificeren en zomaar random iemand uit mijn telefoon lijst bellen. Ik vind dit erg vervelend maar weet niet hoe ik het moet uitzetten.

Relevante software en hardware die ik gebruik
android 7.0

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Hele telefoon en internet uitgezocht
Dus quick call heb je al uitgeschakeld?
En terug naar fabrieksinstellingen?

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 10:42

rens-br

Moderator Mobile & IN
@doozz welkom op Tweakers.

Op Tweakers is het de bedoeling om zoveel mogelijk informatie te geven over je probleem. Daarnaast is het belangrijk om de oplossingen die je zelf al geprobeerd hebt even uit te leggen. Wat heb je dus zelf al gedaan? Kun je dat toevoegen aan je openingspost?

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True