Receiver voor Magnat Quantum Edelstein

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graphy
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-09 07:10
Mijn vraag
Ik heb absoluut weinig verstand van audio. Heb een tijdje terug mijn actieve Audioengina A5+ speakersetje verkocht, en heb nu een set Magnat Quantum Edelstein op de kop getikt. Echter heb ik nu een receiver nodig die dit leuke setje van stroom kan voorzien.

Ik heb al een beetje rondgekeken op Marktplaats en UsedProducts, en ben deze tegen gekomen: https://www.usedproductsg...2x-afstandsbediening.html

Is dit overkill, of goed voor de prijs? Ik ben in de toekomst ook van plan een subwoofer aan te schaffen.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Spotify Premium

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
https://www.usedproductsg...2x-afstandsbediening.html

Jullie hulp wordt erg gewaardeerd, bij voorbaat dank!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:34

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Van wat ik even zo zie hebben die dingen een gevoeligheid van 90dB en moeten ze dus realetief makkelijk aan te sturen zijn. Vermogen hoef je (dus) niet naar te kijken. Iedere enigszins fatsoenlijke versterker / receiver zal dus voldoen.
Als jij een subwoofer aan wilt schaffen, kijk dan naar een receiver die een subwoofer pre-out heeft. Dat zal de door jou gelinkte Denon (nog) niet hebben. Nieuwere types wel. ALs je slim bent kijk je ook meteen naar receivers die lekker in de digitale opties zitten als HDMI enzo.

De vraag is: tot welk budget wil je gaan? :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graphy
Bedankt voor je snelle respons, ik zat zelf te denken aan maximaal 150 euro, vandaar dat ik tweedehands opties aan het bekijken was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Dat moet lukken dan :)
Kijk naar de opties die je graag wilt, kijk wat er in de buurt te koop staat en slag je slag.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
graphy schreef op maandag 19 februari 2018 @ 15:09:
Mijn vraag
Echter heb ik nu een receiver nodig die dit leuke setje van stroom kan voorzien.
Eens met de bovenbuurman. Zo'n beetje elke receiver zal wel voldoen als je even let op de gewenste aansluitmogelijkheden.

Verder een verhuizing naar Consumentenelektronica Aankoopadvies aangezien dit aankoopadvies betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graphy
Zou dit ook een goede zijn?: pricewatch: Denon AVR-X540BT

Heeft nu wel een redelijk prijsje op Alternate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Het ding kan idd een subwoofer aansluiten mar heeft voor zover ik kan zien geen spotify.
Nogmaals, wat wil je doen met je receiver qua gebruik en wat is je budget?

Die Denon is een prima receiver, maar dat zijn ze allemaal.

Pagina: 1