specs Kyocera F1000

Pagina: 1
Acties:

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 07:10
Ik kan aan een aantal Kyocera F1000 Laserprinters komen, maar ik weet er niet meer van dan dat een 300dpi printer is, ik weet niet hoe ze er uit zien, of het een @#$#@$-printer is of een oude taaie zoals mijn laserjet III, kortom: Wie heeft er info voor mij over deze printer? plaatjes, urls, kom maar op :)
Bij voorbaat dank!

ach...in een volgend leven lach je er om!

Verwijderd

Mijn vader heeft een 1200, dat is bij mijn weten een 300dpi, ik zal morgenochtend de specs wel eens opzoeken als je wilt...

Best een goed printertje trouwens, nog altijd beter dan menig inktjet.

• 0siris
dubbelpost

• 0siris
...ik zal morgenochtend de specs wel eens opzoeken als je wilt...
graag!

• 0siris
hmmz..meestal loop ik als eerste te blaten dat iemand de search moet gebruiken.
Ik schaam me dan ook diep:
als ik op kyocera zoek, kom ik veel hits tegen *blush*

gooi maar weg dit topic en excuses :o

• Dawai
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-07 23:56

Dawai

HERiTAGE CHESS CREW

Ik heb er twee maar ik heb er geen sheetfeeder voor :( Iemand die weet waar zoiets te krijgen is?

Programmer: red-eyed, mumbling mammal capable of conversing with inanimate objects.

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Heb er een gehad. Allemaal leuk en aardig, kan alleen geen A4 op meer dan 150dpi printen als er niet >2MB memory in zit. Verder wel grappig ding. Zou alleen gewoon voor een laserjet III/4 gaan. Zijn veel meer onderdelen en supplies voor te vinden.

de betaler vervuilt

• 0siris
tja, ik kan van iemand anderhalve pallet met die dingen kopen, als ik er wat tussenvind, zal ik het zeggen...

heb jij trouwens een plaatje van dat ding? (onvindbaar op internet!)

• Dawai
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-07 23:56

Dawai

HERiTAGE CHESS CREW

Nee ik heb er geen plaatjes van, ook geen webcam of zo bij de hand. Wel kan ik zeggen dat het logge dingen zijn, 26 kg per stuk |:(

http://pc-78-120.udac.se:8001/www/Non_Impact_Printers/Catalogue/Kyocera/Kyocera_F-1000.html

Programmer: red-eyed, mumbling mammal capable of conversing with inanimate objects.

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Met 0.5 MB kun je dus GEEN rastergraphics printen met die bak! Let daar wel ff op!

de betaler vervuilt

Verwijderd

Ach, van de 2MB in de 1200 van mn vader, zit geloof ik 0,75MB aan fonts in, dus zo nauw zal het wel niet komen met de resolutie.

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-07 19:17
Ik heb een Kyocera FS1500 dingetje, heeft VEEL afdrukken gemaakt (heb 'm 2e hands gekocht) maar hij doet het nog steeds. Zat ook een tokenring interface op.
Ben er zeer tevreden mee, na een tijdje opgescheept te hebben gezeten met een Canon BJC 250 (Bart Smit printer). Die van mij heeft 4 Mb uitbreiding, er kan nog meer in, maar het zijn geen standaard simmen.
Maareh er zijn ook nog IC cards (?) sloten. Waar zijn die voor eigenlijk ??

• BYM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-01 14:50

BYM

In memoriam : De Gulden

Ik heb er toevallig nog eentje staan in mijn box, staat er al ruim een jaar, gekregen van iemand die hem anders weg wou gooien, alleen ik heb hem nog nooit gebruikt eerlijk gezegd, dus kwalteit etcetera zou ik niet weten, maar nu er toch een topic geopend is over deze printer, waar haal je toner enzovoorts voor dit apparaat??

Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.

• 0siris
waar haal je toner enzovoorts voor dit apparaat??
Ik heb op internet al het een en ander hierover kunnen vinden, meteen al, als ik met google op "kyocera f1000" zoek, dus dat moet niet zo'n probleem worden denk ik. Misschien is de toner nog compatible met een courante printer, dat maakt de zaak nog wat eenvoudiger (ik denk het niet eigenlijk)

• Zak
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-08 08:08

Zak

Ik heb nu al enkele jaren Kyocera printers.

Fijne dingetjes. Zodra de toner op is krijg ik viavia een nieuwe.

heb nu een FS1600+
Pagina: 1