Mijn vraag:
Als ik op mijn asus laptop gebruik maak van onze school-WiFi (eduroam) krijg ik een aantal problemen.
Bij het begin lukt het me altijd om verbinding met de WiFi te maken, als ik vervolgens verbinding maak met meerdere websites, dan lijkt het wel of de WiFi het niet meer aan kan en hierdoor krijg ik een beperkte WiFi. Hiermee kan ik niet op websites surfen en ik kan ook niet meer reconnecten. Mijn oplossing hiervoor is om even in slaapstand te gaan, en dan kan ik wel weer reconnecten??. Dit is natuurlijk totaal niet handig en ik heb dus echt een oplossing nodig.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Asus laptop met windows 10.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Opnieuw windows er op gezet.
Handmatig verbinding maken met eduroam.
Uren gegoogled.
ICT'ers op onze school gevraagd (geen resultaat, besteden er geen tijd aan).
Ik hoop dat jullie me een stapje kunnen helpen.
Gr.
Als ik op mijn asus laptop gebruik maak van onze school-WiFi (eduroam) krijg ik een aantal problemen.
Bij het begin lukt het me altijd om verbinding met de WiFi te maken, als ik vervolgens verbinding maak met meerdere websites, dan lijkt het wel of de WiFi het niet meer aan kan en hierdoor krijg ik een beperkte WiFi. Hiermee kan ik niet op websites surfen en ik kan ook niet meer reconnecten. Mijn oplossing hiervoor is om even in slaapstand te gaan, en dan kan ik wel weer reconnecten??. Dit is natuurlijk totaal niet handig en ik heb dus echt een oplossing nodig.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Asus laptop met windows 10.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Opnieuw windows er op gezet.
Handmatig verbinding maken met eduroam.
Uren gegoogled.
ICT'ers op onze school gevraagd (geen resultaat, besteden er geen tijd aan).
Ik hoop dat jullie me een stapje kunnen helpen.
Gr.