Product geretourneerd, niet binnen 14 dagen geld terug

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:38
Beste tweakers,

Ik heb bij de Media Markt online een laptop gekocht op 24 januari, en betaald met Paypal. Omdat ik niet tevreden was heb ik deze laptop de 28ste weer ingeleverd (in een fysieke winkel) onder de WKOA. Echter is het nu meer dan 14 dagen geleden maar ik heb nog steeds mijn geld niet terug.

Ik heb na het retourneren een aantal keer contact gehad met de klantenservice maar daar krijg ik elke keer een andere reden te horen waarom het geld nog niet op mijn Paypal account staat, hier de 2 die mij het meeste verbazen:
- Het product moet eerst aankomen in het "Online magazijn" voordat er wordt terugbetaald, als je een product in de winkel inleverd duurt het MINIMAAL 5 dagen voordat het daar aan komt. (Nadat ik het product had ingeleverd heb ik gelijk een bevestigingsmail gehad dat mijn product retour ontvangen is)
- In de overeenkomst die Media Markt met paypal heeft staat dat paypal er langer over mag doen om het geld terug te betalen.

Volgens mij heb ik namelijk niet veel te doen met de overeenkomst die MM heeft met Paypal, noch heb ik iets te doen met het online magazijn. De 14 dagen gaat in op het moment dat ik aangeef het product te willen retourneren.

Omdat ik het gevoel had aan het lijntje te worden gehouden door de klantenservice heb ik de mediamarkt na het verstrijken van de 14 dagen in gebreke gesteld, en ze nog 5 dagen gegeven om te zorgen dat het geld of op mijn Paypal rekening is bijgeschreven of op mijn bankrekening.

Uiteraard geen geld terug, ik kan zelfs onder 'Mijn bestellingen' op de website nog een retour aanmaken voor hetzelfde product.

Kan ik nog wat anders doen dan wachten of een incasso bureau inschakelen? Het gaat hier om een bedrag van ruim 800 euro. Ik hoef geen droog brood te eten, en kan gewoon nog mn hypotheek betalen. Maar ik wil gewoon mijn geld terug.

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12:11
Erkel schreef op maandag 19 februari 2018 @ 11:48:
- Het product moet eerst aankomen in het "Online magazijn" voordat er wordt terugbetaald, als je een product in de winkel inleverd duurt het MINIMAAL 5 dagen voordat het daar aan komt. (Nadat ik het product had ingeleverd heb ik gelijk een bevestigingsmail gehad dat mijn product retour ontvangen is)
Rare reden, ingeleverd is ingeleverd, hoe en wanneer het aankomt is nu aan de Mediamarkt.
- In de overeenkomst die Media Markt met paypal heeft staat dat paypal er langer over mag doen om het geld terug te betalen.
Dit is niet zozeer een overeenkomst met Paypal, ik vermoed dat ze hier inspelen op het beleid van Paypal om in sommige gevallen het bedrag te 'reserveren' totdat ze zeker zijn dat het geld ook daadwerkelijk van je bankrekening is gehaald. Alleen betalingen die je van Paypalsaldo of creditcard heb gedaan worden meteen uitgekeerd. Betalingen via incasso via je bank zijn niet direct, vandaar dat PP soms wacht met crediteren ervan.
Kan ik nog wat anders doen dan wachten of een incasso bureau inschakelen? Het gaat hier om een bedrag van ruim 800 euro. Ik hoef geen droog brood te eten, en kan gewoon nog mn hypotheek betalen. Maar ik wil gewoon mijn geld terug.
Ongeacht het bedrag hoor je het gewoon terug te krijgen. Heb je het al via social media geprobeerd? Vaak is er meer welwillendheid of - ineens - meer informatie los te peuteren als mensen kunnen meekijken met de klacht.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
SacreBleu schreef op maandag 19 februari 2018 @ 12:18:
[...]

Rare reden, ingeleverd is ingeleverd, hoe en wanneer het aankomt is nu aan de Mediamarkt.

[...]

Dit is niet zozeer een overeenkomst met Paypal, ik vermoed dat ze hier inspelen op het beleid van Paypal om in sommige gevallen het bedrag te 'reserveren' totdat ze zeker zijn dat het geld ook daadwerkelijk van je bankrekening is gehaald. Alleen betalingen die je van Paypalsaldo of creditcard heb gedaan worden meteen uitgekeerd. Betalingen via incasso via je bank zijn niet direct, vandaar dat PP soms wacht met crediteren ervan.

[...]

Ongeacht het bedrag hoor je het gewoon terug te krijgen. Heb je het al via social media geprobeerd? Vaak is er meer welwillendheid of - ineens - meer informatie los te peuteren als mensen kunnen meekijken met de klacht.
Mijn ervaring is dat wanneer een tegenpartij iets terugbetaald naar paypal, terwijl paypal jouw betaling nog niet heeft ontvangen, deze betaling wel in je paypal rekening te zien is, maar dan met een aparte status.

Ik heb het inderdaad al via social media geprobeerd. Ook via klachten website enzo. Normaal houd ik er niet zo van om dat soort dingen te ondernemen, maar voel me een beetje gepiepeld door de MediaMarkt op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 03-06 18:49
Als MM alsnog niet mee wil werken kun je ook nog Paypal vragen of die je willen helpen in deze zaak.
Je zou eerst een geschil kunnen opstarten binnen Paypal waardoor ze misschien jou alsnog een oplossing bieden.
Als dat ook niks bied kun je het geschil opwaarderen naar een claim.

Ik heb werkelijk waar geen idee hoe Paypal om zou gaan met situaties als deze, maar je kunt het altijd proberen aangezien MM je gewoon verplicht is het geld terug te geven of Paypal je nou gelijk geeft of niet.

In vino veritas, in aqua sanitas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
JohanNL schreef op maandag 19 februari 2018 @ 13:47:
Als MM alsnog niet mee wil werken kun je ook nog Paypal vragen of die je willen helpen in deze zaak.
Je zou eerst een geschil kunnen opstarten binnen Paypal waardoor ze misschien jouw alsnog een oplossing bieden.
Als dat ook niks bied kun je het geschil opwaarderen naar een claim.

Ik heb werkelijk waar geen idee hoe Paypal om zou gaan met situaties als deze, maar je kunt het altijd proberen aangezien MM je gewoon verplicht is het geld terug te geven of Paypal je nou gelijk geeft of niet.
Zou ik inderdaad kunnen doen, maar bij het openen van een claim bij Paypal kan niet kiezen voor een situatie waarin je hebt product hebt terug gestuurd / gebracht. Dat is blijkbaar alleen voor niet ontvangen / voldoet niet aan beschrijving etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 02-06 20:29

ITsEZ

parttime all-rounder

Erkel schreef op maandag 19 februari 2018 @ 13:52:
[...]

Zou ik inderdaad kunnen doen, maar bij het openen van een claim bij Paypal kan niet kiezen voor een situatie waarin je hebt product hebt terug gestuurd / gebracht. Dat is blijkbaar alleen voor niet ontvangen / voldoet niet aan beschrijving etc.
Ik zou nog even wachten met een dispute aanmaken, vaak gaat je bestelling dan in een heel nieuw process dat niet bepaald korter duurt...
Mocht je er geen vertrouwen in hebben dan gewoon een "Niet ontvangen" dispute aanmaken en daar in uitleggen dat je het product geretourneerd hebt (hopelijk heb je hier bewijs van?).

Een incasso bureau inschakelen lijkt me sowieso niet de way to go, bovendien mag je dit niet "zomaar" doen en moet je ze eerst in gebreke stellen. Zodra je ze in gebreke stelt moet je de mediamarkt een "realistische" tijd geven om te reageren, dit zou minimaal 14 dagen zijn. Pas als ze hier niet op reageren kan/mag je verder stappen gaan ondernemen. Dit zal een incasso bureau je waarschijnlijk ook vertellen.

Mocht het geld zoals eerder genoemd wel terug gestort zijn maar nog niet op de rekening staan dan zie je dit altijd staan als "gereserveerd" bedrag op paypal.

What you see is always what you get.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Anoniem: 27535

Beste tweakers,

Ik heb bij de Media Markt online een laptop gekocht op 24 januari, en betaald met Paypal. Omdat ik niet tevreden was heb ik deze laptop de 28ste weer ingeleverd (in een fysieke winkel) onder de WKOA. Echter is het nu meer dan 14 dagen geleden maar ik heb nog steeds mijn geld niet terug.

Ik heb na het retourneren een aantal keer contact gehad met de klantenservice maar daar krijg ik elke keer een andere reden te horen waarom het geld nog niet op mijn Paypal account staat, hier de 2 die mij het meeste verbazen:

Volgens mij heb ik namelijk niet veel te doen met de overeenkomst die MM heeft met Paypal, noch heb ik iets te doen met het online magazijn. De 14 dagen gaat in op het moment dat ik aangeef het product te willen retourneren.

Omdat ik het gevoel had aan het lijntje te worden gehouden door de klantenservice heb ik de mediamarkt na het verstrijken van de 14 dagen in gebreke gesteld, en ze nog 5 dagen gegeven om te zorgen dat het geld of op mijn Paypal rekening is bijgeschreven of op mijn bankrekening.

Uiteraard geen geld terug, ik kan zelfs onder 'Mijn bestellingen' op de website nog een retour aanmaken voor hetzelfde product.

Heel veel van het verhaal is niet relevant. De meeste duidelijkheid krijg je meestal door bij de basis te blijven. De wetgeving is heel duidelijk. Consuwijzer zit daar soms met nuances wat naast om het begrijpelijk uit te leggen, maar dit is bruikbaar genoeg:
https://www.consuwijzer.nl/thema/koop-op-afstand
De termijn van 14 dagen begint de dag nadat u de ondernemer hebt laten weten dat u gebruik maakt van de bedenktijd.
Hebt u het product nog niet teruggestuurd? Dan mag de ondernemer wachten met terugbetalen tot hij het product van u heeft teruggekregen. Of tot u bewijst dat u het product hebt teruggestuurd.
Volgens mij is jouw eerste kennisgeving aan de ondernemer tegelijk geweest met het inleveren. Dat betekent dat er 14 dagen geldt vanaf moment van inleveren. Alle andere zaken zijn niet relevant. De interne processen van MediaMarkt niet, de betaalprovider niet. Ze moeten binnen 14 dagen de opdracht aan PayPal geven- dát is feitelijk de terugbetaling doen.

Dat het bij PayPal dan even duurt dat kan, maar zoals je zegt moet je al kunnen zien dat er iets onderweg is, of er moet bevestiging van de winkel zijn dat het geregeld is.

Dus je staat volledig in je recht. En dat weten de meeste winkels in dit soort situaties ook best. Het probleem is alleen: en dan? Je hebt ze in gebreke gesteld, een termijn gesteld, je zou wettelijke rente kunnen eisen. Maar als de winkel het simpelweg negeert en veel later het originele bedrag betaalt, ga je dan procederen?
Een vordering? Duurt ook lang- maar het zou op zich wel een keer leuk zijn beslag te laten leggen op de rekeningen, dan krijg je in ieder geval aandacht :+

Ofwel, er is veel ruimte waarbinnen mensen eigenlijk vrij weinig kunnen ondernemen voor daadwerkelijk resultaat. Wat wél kan, is winkels op termijn te straffen voor dit soort praktijken. Daarvoor dien je een klacht in bij Consuwijzer. En laat de winkel ook weten dat je dat hebt gedaan!
Wellicht helpt het jou niet direct sneller, maar bij genoeg klachten krijgt de winkel waarschuwingen en boetes. Gebeurt dat, dan zal management willen weten hoe die processen falen en zullen verantwoordelijken er ook op aangesproken kunnen worden.

Ik zie hier op Tweakers alleen oude accounts van MediaMarkt die al lang niet meer actief zijn. Die hier taggen gaat dus niet lukken om het onder de aandacht te brengen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erkel
Anoniem: 27535 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 14:31:
[...]

Heel veel van het verhaal is niet relevant. De meeste duidelijkheid krijg je meestal door bij de basis te blijven. De wetgeving is heel duidelijk. Consuwijzer zit daar soms met nuances wat naast om het begrijpelijk uit te leggen, maar dit is bruikbaar genoeg:
https://www.consuwijzer.nl/thema/koop-op-afstand

[...]

[...]

Volgens mij is jouw eerste kennisgeving aan de ondernemer tegelijk geweest met het inleveren. Dat betekent dat er 14 dagen geldt vanaf moment van inleveren. Alle andere zaken zijn niet relevant. De interne processen van MediaMarkt niet, de betaalprovider niet. Ze moeten binnen 14 dagen de opdracht aan PayPal geven- dát is feitelijk de terugbetaling doen.

Dat het bij PayPal dan even duurt dat kan, maar zoals je zegt moet je al kunnen zien dat er iets onderweg is, of er moet bevestiging van de winkel zijn dat het geregeld is.

Dus je staat volledig in je recht. En dat weten de meeste winkels in dit soort situaties ook best. Het probleem is alleen: en dan? Je hebt ze in gebreke gesteld, een termijn gesteld, je zou wettelijke rente kunnen eisen. Maar als de winkel het simpelweg negeert en veel later het originele bedrag betaalt, ga je dan procederen?
Een vordering? Duurt ook lang- maar het zou op zich wel een keer leuk zijn beslag te laten leggen op de rekeningen, dan krijg je in ieder geval aandacht :+

Ofwel, er is veel ruimte waarbinnen mensen eigenlijk vrij weinig kunnen ondernemen voor daadwerkelijk resultaat. Wat wél kan, is winkels op termijn te straffen voor dit soort praktijken. Daarvoor dien je een klacht in bij Consuwijzer. En laat Mediamarkt ook weten dat je dat hebt gedaan!
Wellicht helpt het jou niet direct sneller, maar bij genoeg klachten krijgt de Mediamarkt waarschuwingen en boetes. Gebeurt dat, dan zal management willen weten hoe die processen falen en zullen verantwoordelijken er ook last van ondervinden.

Ik zie hier op Tweakers alleen oude accounts van MediaMarkt die al lang niet meer actief zijn. Die hier taggen gaat dus niet lukken om het onder de aandacht te brengen.
Dank voor de reactie. Ik ben me er van bewust dat een hoop van de informatie er feitelijk niet toe doet, het is meer ter illustratie. De manier waarop Media Markt handeld stuit me een beetje tegen de borst, ik ga sowieso een klacht in dienen bij consuwijzer.

Ik zal er eens over denken of ik echt een probleem wil maken van de wettelijke rente. Dat gaat natuurlijk maar over centen, ongeveer 4 cent per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
PayPal heeft geen vertraging, als MM opdracht geeft tot refund dan wordt dat realtime verwerkt...

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
Nou er is uiteindelijk een oplossing gekomen. Na het indienen van een klacht bij klachtenkompas ben ik gebeld door iemand van de Media Markt, hierna kon ik het geld ophalen bij de winkel waar ik de laptop heb ingeleverd. Alle claims van de klantenservice over Paypal waren gewoon BS dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
Erkel schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 11:39:
Nou er is uiteindelijk een oplossing gekomen. Na het indienen van een klacht bij klachtenkompas ben ik gebeld door iemand van de Media Markt, hierna kon ik het geld ophalen bij de winkel waar ik de laptop heb ingeleverd. Alle claims van de klantenservice over Paypal waren gewoon BS dus.
Huh? dat is wel een vreemde gang van zaken inderdaad.
Ze hadden je dan het geld ook wel gelijk mee kunnen geven toen je de laptop inleverde.
In iedergeval mooi dat het is opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-06 23:49
Erkel schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 11:39:
Jesus wat een schurken!
Maar ik heb iets soortgelijks met een sportclub meegemaakt. Na maanden wachten heb ik op Klachtenkompas een flinke klacht geschreven (op een vrijdag) op maandag deden ze ineens heel veel moeite om mij te bereiken en verzoeken langs te komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
JohanNL schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 12:02:
[...]

Huh? dat is wel een vreemde gang van zaken inderdaad.
Ze hadden je dan het geld ook wel gelijk mee kunnen geven toen je de laptop inleverde.
In iedergeval mooi dat het is opgelost :)
Jazco2nd schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 12:06:
[...]

Jesus wat een schurken!
Maar ik heb iets soortgelijks met een sportclub meegemaakt. Na maanden wachten heb ik op Klachtenkompas een flinke klacht geschreven (op een vrijdag) op maandag deden ze ineens heel veel moeite om mij te bereiken en verzoeken langs te komen..
Ja ik snap niet dat het zo moeilijk moet. Ik denk ook niet dat het onwil was, maar het is daar intern gewoon slecht geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Voor alle lezers. Als je een online gekocht product retour geeft in de winkel. vraag dan hoe het verder afgehandeld wordt, en of er terugbetalen via PIN mogelijk is. Retourmelden van online aankoop kun je ook doen en dan vragen of je het in kan/mag leveren en hoe dat afgehandeld wordt.

* Klakkeloos in filiaal inleveren kan voor problemen zorgen omdat het mis kan gaan met retour melden.

dus je goed informeren hoe en wat en bewijs vragen van retour registratie etc.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
Hackus schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 12:14:
Voor alle lezers. Als je een online gekocht product retour geeft in de winkel. vraag dan hoe het verder afgehandeld wordt, en of er terugbetalen via PIN mogelijk is. Retourmelden van online aankoop kun je ook doen en dan vragen of je het in kan/mag leveren en hoe dat afgehandeld wordt.

* Klakkeloos in filiaal inleveren kan voor problemen zorgen omdat het mis kan gaan met retour melden.

Ik heb een bewijs van retour gehad en er werd netjes aangegeven dat het werd teruggestort op paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-04 11:57

kazz1980

Goh... Ik hier?

Inderdaad melden op social media. Daar zijn winkels toch gevoeliger voor - want levert zomaar slechte PR op....
Verder alle communicatie via e-mail en wil je toch bellen, dan even een appje installeren die het gesprek opneemt en van elke gemaakte afspraak eisen dat ze het even via mail bevestigen. Mocht het echt uit de hand lopen heb je dan een mooi dossier opgebouwd....

En blijven zeuren. Ze worden het vanzelf wel een keer zat.

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Een slechte review op trustpilot zorgt bij veel bedrijven ook vaak voor beweging, maar bij Mediamarkt is er geen beginnen aan :+ https://www.trustpilot.com/review/www.mediamarkt.nl

Verder inderdaad bij dit soort zaken social media en klachtinstancies gebruiken. Het zou niet nodig moeten zijn, maar bedrijven zijn wel erg gevoelig voor slechte 'social' PR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O085105116N
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14:37
Erkel schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 12:16:
[...]

Ik heb een bewijs van retour gehad en er werd netjes aangegeven dat het werd teruggestort op paypal.
Is je dat verteld of stond dat op het retourbewijs? De manier van terugbetalen bedoel ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-06 12:52
Hackus schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 12:14:

Ik heb hetzelfde bij MM gedaan, en al is de procedure vermoeiend (vinden de mensen zelf ook, lopen met meerdere bonnetjes en printjes te zwaaien) ik kreeg via retourpinnen mijn geld wel gelijk terug. Ik ga niet naar de MM voor mijn plezier of voor de service, maar af en toe hebben ze nog dusdanig leuke prijzen dat het 't toch waard is : )

*Wow, maar 1 ster op Trustpilot, dat vind ik wel heel hard.

[ Voor 3% gewijzigd door Zebby op 21-02-2018 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
O085105116N schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 14:13:
[...]

Is je dat verteld of stond dat op het retourbewijs? De manier van terugbetalen bedoel ik.
Beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Als je een mailtje hebt gehad dat je het geld via Paypal zou krijgen dispuut openen dat je dat geld nog niet hebt.

Haha nee grapje. Mijn beste advies is eigenlijk: Bestel vooral geen spullen die je ooit terug zou willen brengen bij MM. Het prijsverschil met andere winkels komt overduidelijk uit de aftersales, als je naar reviews overal kijkt.

Verder, blij dat het iig redelijk goed is afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
Stoelpoot schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 14:51:
Als je een mailtje hebt gehad dat je het geld via Paypal zou krijgen dispuut openen dat je dat geld nog niet hebt.

Haha nee grapje. Mijn beste advies is eigenlijk: Bestel vooral geen spullen die je ooit terug zou willen brengen bij MM. Het prijsverschil met andere winkels komt overduidelijk uit de aftersales, als je naar reviews overal kijkt.

Verder, blij dat het iig redelijk goed is afgelopen.
Buiten de btw weg ermee dagen zijn ze helemaal niet meer zo goedkoop hoor :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origin64
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-10-2018
Vraag om een bankafschrift wat bewijst dat ze het geld binnen die 14 dagen hebben overgemaakt, wat dus bewijst dat het probleem bij paypal ligt. ALs ze dat niet geven moet je of wachten of naar de deurwaarder.

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:08
Origin64 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 22:59:
Vraag om een bankafschrift wat bewijst dat ze het geld binnen die 14 dagen hebben overgemaakt, wat dus bewijst dat het probleem bij paypal ligt. ALs ze dat niet geven moet je of wachten of naar de deurwaarder.
Of hij moet lezen. Het probleem is al opgelost. En een deurwaarder? Na 14 dagen moet je ze eerst officieel in gebreken stellen. En dan moet je ze ook nog eens de tijd geven om het op te lossen. En dan kan je met een eventueel incasso bureau beginnen.

• Origin64
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-10-2018
loki504 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 07:07:
Of hij moet lezen. Het probleem is al opgelost. En een deurwaarder? Na 14 dagen moet je ze eerst officieel in gebreken stellen. En dan moet je ze ook nog eens de tijd geven om het op te lossen. En dan kan je met een eventueel incasso bureau beginnen.
Dat klopt, maar ze zijn al in gebreke gesteld. dus de klok tikt.

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:08
Origin64 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 13:53:
[...]

Dat klopt, maar ze zijn al in gebreke gesteld. dus de klok tikt.
Ik denk dat ik inderdaad moet lezen. Had het in gebreken gesteld niet gezien. :X

Sorry eerst roepen dat die genen moet lezen en dan zelf maar het halve verhaal lezen.
Pagina: 1