Onterechte .geek aanduiding?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Epsilon

Topicstarter
geek: AMD stelt processor beschikbaar om bios te updaten voor Ryzen-apu's

@Xtuv
Waarom is dit artikel als .Geek aangegeven? Dit valt mijns inziens toch ruim binnen de normale nieuws artikelen. Dit lost een probleem op van een mayor product release.

Dit valt onder het zelfde kopje als "batterij telefoon x gaat na update minder lang mee".

.geek is wat mij betreft voor random feitjes en artikelen buiten de normale realm.

Graag reactie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:12
@Epsilon Terechte opmerking. Ik twijfelde zelf :). Het is nieuwswaardig, maar inmiddels niet meer vers. Het verhaal van Ars Technica is van vrijdag en daarom heb ik het wat minder 'nieuwsachtig' gemaakt, met een koppeling naar de tweakerscommunity (Skylake-ruiltopic).

Had dus ook als nieuws gekund, maar dat is niet meer aan te passen helaas. Het is overigens niet zo dat .Geeks er alleen zijn voor random feitjes, het is een ruim begrip. Het maakt het ook niet minderwaardig, naar mijn idee :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Epsilon

Topicstarter
Het is inderdaad wat ouder "nieuws". Het gaf mij meer het idee dat dit al te ver ging voor het algemenere Tweakers publiek, wat mij een onterecht en zeker ongewenste inschatting zou zijn. Straks gaat het allemaal maar om breed populair consumenten spul en dat is toch niet helemaal de bedoeling :)

Thanks voor de reply :).