Als docent zijnde wil ik mijn laptop (HP 15-ay029nd) graag koppelen aan mijn interactieve schoolbord, zodat ik powerpoints, filmpjes etc. kan laten zien in de les. Het bord heeft echter alleen een vga kabel en mijn laptop alleen een hdmi-poort. Dit leek mij gemakkelijk op te lossen door het kopen van een adapter van Hdmi naar Vga. Helaas heeft dit nog steeds kuren.
Zodra ik mijn laptop heb gekoppeld naar het schoolbord, maakt deze een paar seconden verbinding en heb ik beeld. Vervolgens verdwijnt het beeld weer en krijg het standaard blauwe scherm die te zien is als er niets op het schoolbord is aangesloten. Daarna heb ik weer een paar seconden beeld etc. etc.
Het interactieve schoolbord in kwestie is een Promethean Activboard.
De adapter die ik gekocht heb, is een standaardadapter van zo'n onderdelenhuis. Kan het hieraan liggen?
Zodra ik mijn laptop heb gekoppeld naar het schoolbord, maakt deze een paar seconden verbinding en heb ik beeld. Vervolgens verdwijnt het beeld weer en krijg het standaard blauwe scherm die te zien is als er niets op het schoolbord is aangesloten. Daarna heb ik weer een paar seconden beeld etc. etc.
Het interactieve schoolbord in kwestie is een Promethean Activboard.
De adapter die ik gekocht heb, is een standaardadapter van zo'n onderdelenhuis. Kan het hieraan liggen?