Mijn oude laptop (Lenovo g500s, i5-3230M, 6gb ram, geforce 720M) is inmiddels een jaar of 5 oud en begint wat gebreken te vertonen. Nu ben ik opzoek naar een nieuwe laptop voor een bescheiden budget, wat zal beteken dat ik moet inleveren op mijn laptop ten opzichte van mijn voorganger.
Wat ga je met je laptop doen?
-Internetten (5+tabs)
-Muziek luisteren
-Netflix
-Af en toe een niet al te zware game runnen (fifa online 3, die runt goed op een i3-4005U, 4gb ram zonder dedicated videokaart.
Wat is je budget?
Zo goedkoop mogelijk (+-400 euro).
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, 2x per week. Gewicht is geen issue.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb geen voorkeuren, maar zit zelf te denken aan de Medion Akoya S6421B met een Pentium 4405U en 8GB ram of dezelfde laptop maar dan met een Intel Core i3-6006U, maar dan met 4GB werkgeheugen. Dus ik vroeg mij eigenlijk af of ik beter voor de i3 of voor het extra RAM kan gaan.
Alvast bedankt voor de hulp.
Wat ga je met je laptop doen?
-Internetten (5+tabs)
-Muziek luisteren
-Netflix
-Af en toe een niet al te zware game runnen (fifa online 3, die runt goed op een i3-4005U, 4gb ram zonder dedicated videokaart.
Wat is je budget?
Zo goedkoop mogelijk (+-400 euro).
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, 2x per week. Gewicht is geen issue.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb geen voorkeuren, maar zit zelf te denken aan de Medion Akoya S6421B met een Pentium 4405U en 8GB ram of dezelfde laptop maar dan met een Intel Core i3-6006U, maar dan met 4GB werkgeheugen. Dus ik vroeg mij eigenlijk af of ik beter voor de i3 of voor het extra RAM kan gaan.
Alvast bedankt voor de hulp.