Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Reclame van Microsoft met Laurel en Hardy c.a. 2007

Pagina: 1
Acties:

• Roman
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 14-01 14:15

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Topicstarter
Ik weet nou niet of ik dit in het goede subforum geplaatst heb, maar....

We hadden het net over Laurel en Hardy en ik zat eraan te denken dat ik omstreeks 2007 reclame gezien heb met Laurel en Hardy m.b.t. Microsoft producten.

Het moet tussen 2005 en 2007 geweest zijn, want ik werkte toen in een PC-Winkel en we kregen deze toegestuurd, eventueel van een leverancier. Er zat naast wat folder en ander materiaal ook een CD bij om zelf gebruik te maken van de plaatjes. Zover ik mij herinner kan het bij de introductie van Office 2007 en Vista geweest kunnen zijn, aangezien beide begin 2007 op de markt gekomen zijn.

Kan zich iemand hier herinneren? Ik kan via Google niets vinden.

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.

• Puch-Maxi
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 14:51
IBM had in de jaren "80 advertenties met "Charlie Chaplin" (Billy Scudder) voor de IBM PC.
Maar dat zul je waarschijnlijk niet bedoelen :P.

My favorite programming language is solder.

• Roman

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Topicstarter
Nee. Die ken ik idd ook.

• Roman

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Topicstarter
Ik zat eraan te denken, dat het direct van een van mijn leveranciers kwam. Ik kocht redelijk veel bij Quote Components in Oldenzaal. Bedrijf bestaat inmiddels niet meer.

Hun hadden ook Qmotion als derivaat. Ik moet een kijken of ik die CD's nog heb. Ik kon nooit
iets weggooien. Maar kan natuurlijk zijn, dat toen ik de winkel 2007 opgegeven heb, dat die toch allemaal weggegooid zijn.

/Edit: Het zou ook nog bij de introductie van XP MediaCenter geweest kunnen zijn in 2005. Maar er was volgens mij ook iets van Office daarbij.

/Edit2: Waarom zit die nu in "Film, TV & Muziek"?

Roman wijzigde deze reactie 23-02-2018 11:22 (19%)

• apis29
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online
Kan me wel iets herinneren ja met Laurel/Hardy, zelfs van op tv dus zal vast niet voor XP MediaCenter of Office zijn geweest. Maar iets vinden wat nog uit deze eeuw komt lijkt zo snel onmogelijk en het draaide ook niet specifiek om hen dus dat maakt het er niet makkelijker op.

• Roman

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Topicstarter
Van TV kan ik me het niet herinneren, maar ik heb ook nooit veel Nederlandse TV gekeken.

Zou het eventueel van iets anders geweest zijn? Weet wel dat ik 2 sets kreeg met folders, plakbordjes en CD. En ben ook vrij zeker dat het van Quote kwam, wel niet 100% zeker.

/edit: heb net op de Wayback machine de websites van Quote en Qmotion bekeken en niet kunnen vinden.

Roman wijzigde deze reactie 26-02-2018 11:23 (16%)

• Roman

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Topicstarter
Okee.. in ieder geval ligt het niet aan mij :D

Ik ben net bezig met het uit sorteren van foto's en heb diverse van mijn Winkel gevonden en een met de Laurel en Hardy reclame erop. Helaas nicht helemaal goed zichtbaar, maar duidelijk zijn de beiden te herkennen. Dus er was een kampanje, de vraag is van wie. Aan de hand van de rest van de slecht zichtbare Poster denk ik dat het Qmatic / Qmotion geweest moet zijn. Ik ben nog aan het uitzoeken, eventueel vind ik er noch een betere.

Dit is een fragment van de foto.

• Cobb
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 08:04
Ik herinner mij ook vaag een dergelijke reclame. Volgens hadden ze destijds digitaal de gezichten bewerkt zodat deze nog meer op L&H leken.

Volgens mij was het voor Bing.

Cobb wijzigde deze reactie 03-01-2019 09:28 (10%)

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Pagina: 1

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True