Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiRo
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 04-09 20:59
Hallo iedereen

Ik heb een Samsung Galaxy S4 met normaal NFC ondersteuning, maar de feature werkt niet. Ik heb hem niet zelf gekocht maar ik weet wel dat er geen originele batterij in zit. Google wist me te vertellen dat de antenne mogelijk in de originele batterij zat. Ook kon deze tegen de cover zitten, maar daar zie ik geen metalen contactpuntjes. Is er een mogelijkheid om, als de antenne in de originele batterij zat, een andere antenne te plaatsen?

Alvast bedankt!
Rob Nickmans

Beste antwoord (via NiRo op 19-02-2018 18:50)

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
Die zit in de batterij weggewerkt. Kop je toch gewoon een nieuwe batterij, origineel samsung inclusief nfc? Ben je een 2 tientjes kwijt ofzo

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
Die zit in de batterij weggewerkt. Kop je toch gewoon een nieuwe batterij, origineel samsung inclusief nfc? Ben je een 2 tientjes kwijt ofzo

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiRo
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 04-09 20:59
Als dat de enige oplossing is, moet ik dat maar doen! Bedankt voor de reactie